Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2015/5(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Порівняльна професійна педагогіка : наук. журн..- Київ-Хмельницький- Титул.
- Зміст.
- Padalka O., Voronenko O., Humeniuk T. Modern guidelines for forming the international image of universities: foreign experience. - C. 7-15.
- Kovalchuk V. Teaching staff advanced training in Russia, the Republic of Kazakhstan, the USA and Canada. - C. 16-21.
- Petruk N. Ideas on moral and civil upbringing of personality in Italian and Ukrainian pedagogy during the Renaissance. - C. 22-26.
- Desyatov T. Peculiarities of professional training standards development and implementation within competency-based approach: foreign experience. - C. 27-32.
- Pazyura N. Development of teachers’ alternative certification in the USA. - C. 33-38.
- Mukan N., Kravets S. Methodology of comparative analysis of public school teachers’ continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA. - C. 39-45.
- Zabolotna O. Academic mobility projects management: challenges for Ukrainian professional education. - C. 46-51.
- Skyba K. Key methodological aspects of translators’ training in Ukraine and in the USA. - C. 52-56.
- Bloshchynskyi I. Peculiarities of US border guard officers’ training at the federal law enforcement training center using online campus. - C. 57-61.
- Lavrysh Yu. Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada. - C. 62-67.
- Boichenko M. Talent management programmes at British, American and Canadian universities: сomparative study. - C. 68-72.
- Bajpai Sh., Khare S. Mechatronics engineering education in India. - C. 73-79.
- Chychuk A. The system of teacher education management in Great Britain. - C. 80-86.
- Romaniuk O. European experience in teacher education and pedagogical mastery development. - C. 87-92.
- Zubekhina T. Content of Bachelors’ in Tourism informative training in Ukrainian and Polish experience:comparative study. - C. 93-97.
- Zapotichna M. Traditional education of aboriginal people in Canada: principles, methods and characteristic features. - C. 98-103.
- Komochkova O. Undergraduate courses in linguistics at universities of Great Britain. - C. 104-108.
- Baranyuk V. Experience of forming professional and communicative competency of future social workers in education systems of Western European countries. - C. 109-114.
- Shpychko I. Foreign experience in forming social competency of future specialists in service sector. - C. 115-121.
- Падалка О., Вороненко О., Гуменюк Т. Сучасні орієнтири формування міжнародного іміджу університетів: зарубіжний досвід. - C. 122-131.
- Ковальчук В. Підвищення кваліфікації вчителів у Росії, Республіці Казахстан, США й Канаді. - C. 132-137.
- Десятов Т. Особливості розробки та реалізації стандартів професійної підготовки на основі компетентнісного підходу: зарубіжний досвід. - C. 138-143.
- Блощинський І. Особливості підготовки фахівців-прикордонників у федеральному правоохоронному навчальному центрі США на основі онлайн-кампусу. - C. 144-149.
- Чичук А. Cистема управління педагогічною освітою у Великій Британії. - C. 150-156.
- Романюк О. Європейський досвід педагогічної освіти і розвитку педагогічної майстерності. - C. 157-162.
- Шпичко І. Зарубіжний досвід формування соціальної компетентності майбутнього фахівця сфери обслуговування. - C. 163-169.
- Wiatrowski Z. Ukraina 2015 roku na drodze do lepszej i ludzkiej przyszłości. - C. 170-171.
- Правила оформлення і подання рукописів. - C. 172-178.
| 2015 | | № 5(4)
|
|
|
|