Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2014/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Krul’ R. Model of a christian academic teacher in the education of tomorrow. - C. 8-14.
  4. Desiatov T. Professionalisation as a modern global tendency in the development of higher pedagogical education in foreign countries and Ukraine. - C. 15-20.
  5. Semenog O. The beauty of teachers'work in reflections of Ukrainian and Polish teachers. - C. 21-26.
  6. Polischuk V., Slozanska H. Innovative approach to the organization of future social workers' practical training: foreign experience. - C. 27-32.
  7. Avshenyuk N., Kostina L. Teacher professional development as a scientific problem in comparative pedagogics. - C. 33-39.
  8. Rudenko N. Pedagogical analysis of higher educational standard of bachelor's professional education with specialization in taxes and taxation at the universities of Russian Federation. - C. 40-47.
  9. Folvarochnyi I. Educational activity as a problem of adult education in the context of globalization. - C. 48-51.
  10. Babushko S. Comparative analysis of legislative provision of adult education in the USA and Canada (case study: professional development of tourism employees). - C. 52-57.
  11. Garapko V. Using information and communication technologies in primary teacher training in the UK. - C. 58-63.
  12. Michalska A. Pro-health education of youth in Poland. - C. 64-68.
  13. Fedorova Y. Cultivation of special needs students' citizenship as the basis in the aspiration of Ukraine to European integration. - C. 69-75.
  14. Byndas O. Professional training of foreign languages teachers in Austria. - C. 76-83.
  15. Pododimenko I. Current requirements of the society to the professional training of specialists in information technology industry in Japan. - C. 84-89.
  16. Sushentsev A. Professional development model for engineering industry staff in the USA. - C. 90-96.
  17. Sikaliuk A. Situational methodology as multifaceted pedagogical tool of influence on the formation of socio-ethical values of future managers-economists in higher schools of Ukraine and Germany. - C. 97-103.
  18. Yankovych I. Moral education technologies in pedagogical theory and practice of Poland and Ukraine. - C. 104-109.
  19. Yachmenyk M. Media education of future native language teachers: experience of Germany and Ukraine. - C. 110-115.
  20. Vlasova V. Organization of higher environmental education in universities of Ukraine and France: comparative pedagogical analysis. - C. 116-122.
  21. Krol R. Chrzescuanski nauczyciel akademicki w przestrzeni edukacji jutra. - C. 123-130.
  22. Десятов Т. Професіоналізація як сучасна глобальна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти в зарубіжних країнах та Україні. - C. 131-136.
  23. Семеног О. Краса вчительської праці у рефлексіях українських і польських педагогів. - C. 137-142.
  24. Поліщук В., Слозанська Г. Інноваційні підходи до організації практичної підготовки майбутніх соціальних працівників: зарубіжний досвід. - C. 143-149.
  25. Авшенюк Н., Костіна Л. Професійний розвиток учителя як проблема порівняльної педагогіки. - C. 150-156.
  26. Руденко Н. Педагогічний аналіз освітнього стандарту вищої професійної освіти бакалавра за профілем "Податки і оподаткування" в університетах Російської Федерації. - C. 157-164.
  27. Фольварочний І. Просвітницька діяльність як проблема освіти дорослих у контексті глобалізації. - C. 165-169.
  28. Бабушко С. Порівняльний аналіз нормативно-правового забезпечення освіти дорослих у США та Канаді (на прикладі професійного розвитку фахівців сфери туризму). - C. 170-175.
  29. Федорова Є. Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції. - C. 176-182.
  30. Биндас О. Професійна підготовка вчителів іноземних мов в Австрії. - C. 183-189.
  31. Пододіменко І. Сучасні вимоги суспільства до професійної підготовки фахівця у галузі інформаційних технологій в Японії. - C. 190-196.
  32. Сушенцев А. Модель професійного вдосконалення виробничого персоналу машинобудівної галузі у США. - C. 197-203.
  33. Сікалюк А. Ситуативна методика як багатогранний педагогічний інструмент впливу на формування соціально-етичних цінностей майбутніх менеджерів-економістів у ВНЗ України та Німеччини. - C. 204-209.
  34. Янкович І. Технології виховання у педагогічній теорії та практиці Польщі й України. - C. 210-215.
  35. Ячменик М. Медіаосвіта майбутніх учителів рідної мови: досвід Німеччини й України. - C. 216-221.
  36. Власова В. Організація вищої екологійчної освіти в університетах України і Франції: порівняльно-педагогічний аналіз. - C. 222-228.
  37. Ничкало Н. "Сталий розвиток - науковий дебют 2013": нові результати. - C. 229-236.
  38. Правила оформлення і подання рукописів. - C. 237-243.
2014
№ 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського