Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Університету імені Альфреда Нобеля : наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia Тема номера: Педагогічні науки
- Титул, зміст.
Теоретичні та методологічні засади професійної освіти
- Биконя О. П., Шендерук О. Б., Борисенко І. В., Ігнатович Т. З. Організація дистанційного англомовного навчання майбутніх юристів в умовах воєнного стану. - C. 8-19.
- Волкова Н. П., Лебідь О. В. Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців соціономічної сфери до професійної діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 20-32.
- Воронько В. В., Вороновська Л. П. Принципи організації навчальної діяльності в українських університетах, що перебувають у зоні бойових дій. - C. 33-40.
- Лаврентьєва О. О., Крупський О. П. Психолого-педагогічні засади формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх фахівців. - C. 41-49.
- Кучер С. Л. Методичне забезпечення навчання майбутніх педагогів проєктування інформаційного освітнього середовища у процесі професійної підготовки. - C. 50-59.
- Олійник І. В. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. - C. 60-71.
- Щербицька В. В., Письменна І. І., Голяк В. І. Розвиток критичного мислення студентів під час занять з іноземної мови у ЗВО. - C. 72-79.
Актуальні проблеми соціальної роботи та реабілітації
- Вошколуп Г. Ю. Психологічні особливості реадаптації посткомбатантів після повернення із зони бойових дій. - C. 80-88.
Теоретичні основи корекційної педагогіки та освіти
- Сапожников С. В., Теплицька А. О. Науково-практичні підходи до формування готовності майбутніх фахівців соціономічної сфери до соціальної підтримки батьків дітей з особливими потребами. - C. 89-97.
Психолого-педагогічні аспекти навчання, виховання та розвитку особистості
- Гаркуша І. В., Васильєва А. Ю. Комунікативні бар’єри громадян України під час спілкування іноземною мовою. - C. 98-106.
- Пінська О. Л. Психологічні аспекти самореалізації особистості. - C. 107-113.
- Ролінська О. Г. Мотиваційне спрямування у підготовці майбутніх учителів музики. - C. 114-122.
- Романишина Л. М., Крищук Б. С., Поліщук О. С. Здоров’язбережувальна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 123-131.
- Федів В. І., Олар О. І., Бірюкова Т. В. Психолого-педагогічні особливості викладання дисципліни "Медична та біологічна фізика". - C. 132-139.
- Shuba L., Shuba V., Shuba V. Health methodology for reducing anxiety and supporting the functional health of children. - C. 140-150.
Інноваційні підходи до методики викладання у вищій школі
- Красюк І. О., Удріс І. М. Концепція інформаційно-когнітивного середовища як методологічна основа професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах діяльності закладу вищої освіти. - C. 151-158.
- Скрипник Л. М. Педагогічні умови організації інформаційно-консультативного середовища закладу освіти: інноваційні підходи та вектори розвитку. - C. 159-169.
Підготовка фахівців в умовах інформатизації та цифровізації
- Цись О. О., Архипов І. О. Використання інформаційних технологій у профільній підготовці студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 170-180.
- Кучма О. І., Філатов С. В. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців автотранспортного профілю з використанням технологій дистанційної навчальної взаємодії. - C. 181-190.
- Леонова А. О., Слюсаренко М. А. Готовність майбутніх фахівців соціономічної сфери до використання цифрових технологій у професійній діяльності як педагогічна проблема. - C. 191-200.
| 2022 | | № 2 (24)
|
|
|
|