Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

    Тема номера: Педагогічні науки

  1. Титул, зміст.
  2. Теоретичні та методологічні засади професійної освіти

  3. Биконя О. П., Шендерук О. Б., Борисенко І. В., Ігнатович Т. З. Організація дистанційного англомовного навчання майбутніх юристів в умовах воєнного стану. - C. 8-19.
  4. Волкова Н. П., Лебідь О. В. Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців соціономічної сфери до професійної діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 20-32.
  5. Воронько В. В., Вороновська Л. П. Принципи організації навчальної діяльності в українських університетах, що перебувають у зоні бойових дій. - C. 33-40.
  6. Лаврентьєва О. О., Крупський О. П. Психолого-педагогічні засади формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх фахівців. - C. 41-49.
  7. Кучер С. Л. Методичне забезпечення навчання майбутніх педагогів проєктування інформаційного освітнього середовища у процесі професійної підготовки. - C. 50-59.
  8. Олійник І. В. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. - C. 60-71.
  9. Щербицька В. В., Письменна І. І., Голяк В. І. Розвиток критичного мислення студентів під час занять з іноземної мови у ЗВО. - C. 72-79.
  10. Актуальні проблеми соціальної роботи та реабілітації

  11. Вошколуп Г. Ю. Психологічні особливості реадаптації посткомбатантів після повернення із зони бойових дій. - C. 80-88.
  12. Теоретичні основи корекційної педагогіки та освіти

  13. Сапожников С. В., Теплицька А. О. Науково-практичні підходи до формування готовності майбутніх фахівців соціономічної сфери до соціальної підтримки батьків дітей з особливими потребами. - C. 89-97.
  14. Психолого-педагогічні аспекти навчання, виховання та розвитку особистості

  15. Гаркуша І. В., Васильєва А. Ю. Комунікативні бар’єри громадян України під час спілкування іноземною мовою. - C. 98-106.
  16. Пінська О. Л. Психологічні аспекти самореалізації особистості. - C. 107-113.
  17. Ролінська О. Г. Мотиваційне спрямування у підготовці майбутніх учителів музики. - C. 114-122.
  18. Романишина Л. М., Крищук Б. С., Поліщук О. С. Здоров’язбережувальна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 123-131.
  19. Федів В. І., Олар О. І., Бірюкова Т. В. Психолого-педагогічні особливості викладання дисципліни "Медична та біологічна фізика". - C. 132-139.
  20. Shuba L., Shuba V., Shuba V. Health methodology for reducing anxiety and supporting the functional health of children. - C. 140-150.
  21. Інноваційні підходи до методики викладання у вищій школі

  22. Красюк І. О., Удріс І. М. Концепція інформаційно-когнітивного середовища як методологічна основа професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах діяльності закладу вищої освіти. - C. 151-158.
  23. Скрипник Л. М. Педагогічні умови організації інформаційно-консультативного середовища закладу освіти: інноваційні підходи та вектори розвитку. - C. 159-169.
  24. Підготовка фахівців в умовах інформатизації та цифровізації

  25. Цись О. О., Архипов І. О. Використання інформаційних технологій у профільній підготовці студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 170-180.
  26. Кучма О. І., Філатов С. В. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців автотранспортного профілю з використанням технологій дистанційної навчальної взаємодії. - C. 181-190.
  27. Леонова А. О., Слюсаренко М. А. Готовність майбутніх фахівців соціономічної сфери до використання цифрових технологій у професійній діяльності як педагогічна проблема. - C. 191-200.
2022
№ 2 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського