Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Університету імені Альфреда Нобеля : наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia Педагогічні науки
- Титул, зміст.
Теоретичні та історичні аспекти педагогічної науки
- Гауряк О. Д., Богданюк А. М., Киселиця О. М. Шляхи творчої реалізації ідей Г. Ващенка щодо виховання волі і характеру в процесі фізичного виховання у практиці учителя фізичної культури сучасної школи. - C. 8-17.
- Лесик А. С., Корнєєв Д. Є. Ідеї полікультурності та їх реалізація в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 18-24.
- Мединська С. І. Полікультурна, мультикультурна та міжкультурна компетентності: порівняльний аналіз на основі світового досвіду. - C. 25-33.
- Скрипник Л. М. Сутність та особливості консалтингу в сучасній освітній діяльності. - C. 34-41.
- Таможська І. В. Зміст поняття "науково-педагогічна діяльність" в контексті сучасної парадигми освіти. - C. 42-49.
Актуальні проблеми соціальної роботи та реабілітації
- Васильєва М. П., Романова І. А. Практики надання соціальних послуг у дистанційному режимі. - C. 50-58.
- Олійник І. В. Соціальна реабілітація як один із напрямів професійної діяльності фахівця із соціальної роботи. - C. 59-67.
Теоретичні основи корекційної педагогіки та освіти
- Гаркуша І. В., Дубінський С. В. Щодо проблеми соціального розвитку дітей з порушеннями слуху. - C. 68-77.
- Переворська О. І., Кобзєва І. М. Формування комунікативної компетентності як складової підготовки дітей з мовленнєвими порушеннями до шкільного навчання. - C. 78-84.
Психологічні (психолого-педагогічні) аспекти навчання, виховання та розвитку особистості
- Безуглий В. В., Лисичарова Г. О. Особливості формування картографічної компетентності в учнів 10-х класів засобами підручника географії. - C. 85-94.
- Карапетрова О. В. Вплив рівня розвитку соціального інтелекту на вибір стратегії реагування у конфліктних ситуаціях. - C. 95-103.
- Пащенко В. В. До питання сутності та змісту мотивації нових членів професійної групи: теоретичний огляд. - C. 104-112.
- Прокопенко А. В., Рава В. М. Тренування робочої пам’яті майбутніх перекладачів. - C. 113-120.
- Сапожников С. В., Довев М. Теоретичні проблеми формування моральних цінностей учнівської молоді в реаліях сьогодення. - C. 121-127.
- Фролова Н. В. Психологічні особливості статевого повсякденного стресосприйняття в студентському віці. - C. 128-135.
- Храбан Т. Є. Психологічні перспективи життєстійкості курсантів військових вищих навчальних закладів. - C. 136-145.
- Юдіна А. В. Модель мотивації успіху в працівників виробничих колективів: зміст та аналіз компонентів. - C. 146-153.
Теоретичні та методологічні засади професійної освіти
- Авер’янова Н. М. Дослідження динаміки готовності викладачів до організації дистанційного та змішаного навчання. - C. 154-163.
- Волкова Н. П., Лаврентьєва О. О. Формування професійних домагань майбутніх психологів у процесі вивчення дисципліни "Педагогіка та психологія вищої школи". - C. 164-176.
- Берестень О. Є., Плющай О. О. Групова робота на уроці іноземної мови. - C. 177-183.
- Derbak О. A., Pecherna K. Yu., Yakovleva T. I. The experimental verification of pedagogical conditions of future tourism bachelors preparation for professional interaction by means of project technologies. - C. 184-193.
- Друшляк М. Г. Методи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. - C. 194-200.
- Ключник Р. М. Соціально-політичний дискурс у контексті викладання англійської мови. - C. 201-211.
- Kramarenko T. V. Pecularities of the professional dialogue mediated by modern means of telecommunication in the process of training future specialists in economics. - C. 212-221.
- Лавніков О. А. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх перекладачів: міжнародний контекст. - C. 222-230.
- Лебідь О. В., Цуркан Л. В. Професійна самореалізація вчителя початкових класів: дефінітивний аналіз поняття. - C. 231-240.
- Lukatska Ya. S. Formation of foreign students’ social competence – SWOT analysis. - C. 241-248.
- Нестуля О. О., Нестуля С. І., Кононец Н. В. Методологія розробки освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи" галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. - C. 249-263.
- Павлова Н. С. Використання методичних задач у фаховій підготовці майбутніх учителів інформатики. - C. 264-272.
- Tarnopolsky O. B., Storozhuk S. D. Global English accents and non-native English teachers. - C. 273-283.
- Фабрична Я. Г. Сучасні тенденції у професійній підготовці майбутніх перекладачів. - C. 284-292.
- Файермен О. О. До питання про вимоги до майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 293-300.
- Шкурко О. В., Амічба Д. П., Клименко Т. А. Місце англійської мови в процесі навчання іноземних студентів української. - C. 301-307.
- Юсипіва Т. І., М’ясоїд Г. І. Метод проєктів як засіб формування компетентностей майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі навчання екології. - C. 308-316.
| 2021 | | № 2 (22)
|
|
|
|