Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

  1. Титул, зміст.
  2. Альохін М. М. Теорія та практика тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів приватних закладів освіти. - C. 8-17.
  3. Гаврилюк Н. М. Генезис психолого-педагогічного поняття "професійна ідентичність". - C. 18-26.
  4. Губарєва Д. В. Соціальна компетентність в умовах сучасної початкової школи України. - C. 27-34.
  5. Даценко О. А. Теоретичні засади дослідження проблеми самоефективності як психологічного феномена. - C. 35-42.
  6. Казакевич О. І. Сучасні імовірнісні підходи до лідерства та їх впровадження у закладах вищої освіти. - C. 43-51.
  7. Каленик О. О., Цареградська Т. Л. Соціально-психологічна адаптація іноземних слухачів підготовчих відділень закладів вищої освіти України. - C. 52-59.
  8. Красильников И. А. Экзистенциальная жизнеспособность личности как профессионально значимое качество педагога. - C. 60-72.
  9. Матвієнко О. В., Цихмейструк О. М. Особливості організації навчання "через" демократію в освітньому середовищі закладів освіти. - C. 73-84.
  10. Петренко С. І. Аналіз проблеми безпечної роботи учнів початкових класів у мережі Інтернет. - C. 85-92.
  11. Пічурін В. В. Особливості функціонального стану студентів спеціальної медичної групи. - C. 93-100.
  12. Розлуцька Г. М., Сокол М. О., Гавриленко Т. Л. Принцип полікультурності в організації освітнього простору ураїнського дошкілля. - C. 101-108.
  13. Таможська І. В. Підвищення фахового рівня професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів України: методичний аспект (друга половина ХІХ ст.). - C. 109-117.
  14. Труляєв Р. О. Ціннісні настанови дорослого як джерело творення особистості дитини: культурно-історичний контекст. - C. 118-129.
  15. Бабкін В. В. Структура інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. - C. 130-137.
  16. Винарчик М. П. Білінгвальна освіта і викладання культур: австрійський контекст. - C. 138-143.
  17. Горбань О. Д., Письменна І. І., Щербицька В. В. Інтегрований підхід до вивчення іноземної мови у ЗВО. - C. 144-150.
  18. Гром О. А. Ігрові технології як засіб формування готовності майбутніх маркетологівдо командної взаємодії у процесі фахової підготовки. - C. 151-157.
  19. Дербак О. А. Обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх бакалаврів з туризму до професійної взаємодії засобами проектних технологій. - C. 158-166.
  20. Карпова М. Є. Компонентно-структурний аналіз феномена "готовність майбутніх педіатрів до роботи в команді". - C. 167-173.
  21. Кірюхіна М. В. Модель гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі у закладах вищої освіти. - C. 174-181.
  22. Козинець І. І., Волкова М. А. Проблема професійної компетентності правника митниці. - C. 182-187.
  23. Корольова Л. В. Впровадження крос-культурного компонента у підготовку вчителів іноземної мови в університетах Румунії. - C. 188-194.
  24. Лавніков О. А., Лесик А. С. Інтегративний підхід у системі вищої освіти: поняття і особливості. - C. 195-200.
  25. Лещенко Т. О., Жовнір М. М., Асламова М. В. Осучаснення формату вишівського викладання: досвід використання соціально-мережевого контенту. - C. 201-210.
  26. Лукацька Я. С. Особливості навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти України. - C. 211-218.
  27. Мединська С. І. Розвиток та оцінювання soft skills при формуванні іншомовної компетентності у здобувачів вищої освіти в галузі туризму, готельно-ресторанної справи та міжнародного бізнесу. - C. 219-224.
  28. Наход С. А. Інклюзивна компетентність у складі "soft skills" майбутніх педагогів початкових класів. - C. 225-234.
  29. Олексієнко Л. А., Луканська Г. А. Компетентнісна парадигма професійної підготовки перекладачів в університетах Австрії. - C. 235-243.
  30. Олійник І. В. До питання формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетенції. - C. 244-253.
  31. Попенко Н. В. Технологія організації соціально-гуманітарної підготовки майбутніх магістрів природничих спеціальностей в умовах дистанційного навчання. - C. 254-263.
  32. Резван О. О., Кравець Р. Е. Стратегії організації іміджеформувальної діяльності майбутніх політологів. - C. 264-271.
  33. Сапожников С. В. Сучасна система підготовки педагогічних кадрів у республіці Грузія у контексті реформування вищої школи. - C. 272-281.
  34. Сліпчишин Л. В. До проблеми навчання професійно спрямованого дизайну продукції. - C. 282-288.
  35. Сукач Т. М., Чуйков А. С., Бірюкова Т. В. Застосування визначеного інтеграла у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої та передвищої освіти. - C. 289-299.
  36. Tarnopolsky O. B., Kabanova M. R., Mikhlik O. O. Ukrainian-English-German cultural matches and mismatches: Guidelines for teaching German culture to tertiary linguistic students learning German as the second foreign language after English as the first one. - C. 300-307.
  37. Ткаченко Т. В., Шумська О. О. Підготовка студентів-ансамблістів до концертного виступу. - C. 308-314.
  38. Фрицюк В. А., Фрицюк В. М. З досвіду розвитку креативності майбутніх педагогів-музикантів у класі акордеона. - C. 315-321.
  39. Фрумкіна А. Л. Формування педагогічної і психологічної компетентностей майбутніх вчителів початкових класів. - C. 322-330.
  40. Шаравара В. В. Формування прогностичної компетентності студентів як сучасна наукова проблема. - C. 331-338.
  41. Шкляєва Г. О. Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів у контексті глобалізації освіти. - C. 339-346.
  42. Шумейко З. Є. Упровадження технології розвитку критичного мислення в професійну підготовку фахівців державної кримінально-виконавчої служби. - C. 347-353.
  43. Kramarenko T. V. Modern information, communication and interactive technologies for foreign language teaching. - C. 354-361.
  44. Чорнобай В. Г. Інтерактивне навчання англійської мови: комунікативні ігри, таблиці та схеми. - C. 362-369.
  45. Волкова Н. П., Лебідь О. В. Організація управлінської практики майбутніх магістрів з управління закладом освіти у ВНЗ "Університет імені Альфреда Нобеля". - C. 370-377.
  46. Кравченко М. В., Кравченко Л. А. Теоретичні аспекти обліково-аналітичного забезпечення системи фінансово-економічної безпеки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 378-384.
2020
№ 1 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського