Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Університету імені Альфреда Нобеля : наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia- Титул, зміст.
- Сапожников С. В. Педагогічний університет ХХІ століття: місія та мета. - C. 8–13.
- Бачинська Н. В., Забіяко Ю. О. Перспективи використання шкал та опитувальників для діагностики психологічного стану осіб з бойовими пораненнями. - C. 14–20.
- Дніпрова О. А. Трансформація подружніх стосунків у молодих сім’ях. - C. 21–25.
- Куценко О. М. Сутність толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтам. - C. 26–30.
- Мартинова Н. П., Коваленко Є. В. Сучасні проблеми фізичного виховання та перспективи підвищення рівня фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів. - C. 31–35.
- Пінська О. Л. Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену. - C. 36–41.
- Пічурін В. В., Жарко Я. Ю. Особливості сприйняття студентською молоддю здорового способу життя. - C. 42–47.
- Ржевський Г. М. Вплив інтернет-середовища на навчальну діяльність студентської молоді в сучасних умовах. - C. 48–55.
- Рочняк А. Ю. Методи саморегуляції психічних станів як засіб корекції стану баскетболістів. - C. 56–62.
- Феднова І. М. Дослідження психологічних особливостей спілкування студентів-іноземців як елемента адаптації. - C. 63–68.
- Бриндіков Ю. Л. Організаційно-педагогічні умови дієвості реабілітаційної діяльності з військовослужбовцями збройних сил України, що брали участь у бойових діях. - C. 69–75.
- Гарнюк Л. Г., Сорокіна А. О. Вплив психологічних особливостей дітей із порушеннями слуху на вибір їхньої майбутньої професії. - C. 76–79.
- Матюх Ж. В. Модель використання мультимедійних технологій вихователем закладу дошкільної освіти в освітній роботі з інклюзивною групою. - C. 80–86.
- Нетьосов С. І., Курицька Г. А. Технології корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дошкільників. - C. 87–90.
- Никоненко Н. В. Методологічна робота з батьками як необхідна передумова ефективності ґендерного виховання дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 91–95.
- Дерстуганова Н. В. Актуальні аспекти формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. - C. 96–101.
- Дiмiтрова-Бурлаєнко С. Д. Креативне освітнє середовище як чинник формування готовності студентів технічних університетівдо виявлення креативної компетентності у професійній діяльності. - C. 102–107.
- Залужна А. О. Формування мультилінгвальної компетентності студентів через використання ігрових методів навчання на заняттях з іноземної мови. - C. 108–112.
- Зінукова Н. В. Формування фахової компетентності усного перекладача у зовнішньоекономічній сфері: результати експерименту. - C. 113–119.
- Каленик О. О., Цареградська Т. Л., Плющай І. В. Комунікативно-професійний аспект структури та змісту навчального посібника з наукового стилю мови для студентів-іноземців підготовчих відділень ВНЗ України. - C. 120–123.
- Калініна І. М. Розроблення проблеми особистісно-професійного становлення молодих держслужбовців у сучасних наукових дослідженнях. - C. 124–129.
- Корольова Л. М. Педагогічна практика як інструмент впливу на ефективну підготовку майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативних здібностей у молодших школярів. - C. 130–135.
- Крамаренко Т. В. Реалізація моделі формування в майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності культури професійного діалогу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 136–142.
- Кременчук А. С. Наукове обґрунтування педагогічних технологій формування полікультурної компетентності іноземних студентів-медиків у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу. - C. 143–149.
- Лукаш Ю. М. Основні аспекти формування професійно-комунікативної компетентності студентів-медиків у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. - C. 150–156.
- Michlik O. O., Maniakina T. I., Plustschai O. O. Zu manchen Spezifika der Lehrkommunikation im Fremdsprachenunterricht an nicht sprachorientierten Hochschulen. - C. 157–161.
- Ніколенко Л. М. Соціальна значущість ціннісних орієнтацій особистості у професійному становленні корекційного педагога. - C. 162–168.
- Олексієнко Л. А. Зміст та структура навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів з перекладу у вищих навчальних закладах Австрії. - C. 169–174.
- Олійник І. В. Використання фреймової технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. - C. 175–179.
- Потапюк Л. М. Теоретичні аспекти компетентнісного підходу в контексті професійної підготовки фахівців інженерно-педагогічного профілю. - C. 180–185.
- Сухін О. В., Дем’янчук Б. О., Косарєв В. М. Математична модель прогнозування виживання вищих навчальних закладів в умовах конкуренції. - C. 186–194.
- Тарнопольський О. Б., Черняк Н. А., Бредбієр П. В. Вступні/коригувальні фонетичні курси у вишівському навчанні іноземних мов. - C. 195–201.
- Тимченко-Міхайліді Н. С., Пугач В. Б. Культурологічний аспект підготовки фахівців у процесі вивчення іноземних мов. - C. 202–207.
- Фрицюк В. А., Грошовенко О. П. Професійний саморозвиток майбутніх педагогів: компетентнісний підхід. - C. 208–213.
- Шкурко Е. В. Лингвистические и психологические особенности синтаксического анализа неоднозначных предложений. - C. 214–218.
- Бірюкова Т. В., Шинкура Л. М. Інтерактивні технології навчання у формі круглого столу як метод покращання самостійної роботи студентів медичного вищого навчального закладу. - C. 219–222.
- Бурлімова Б. М., Яслинська К. М. Інноваційні технології вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 223–227.
- Волкова Н. П., Степанова А. А. Фасилітатор як важлива рольова позиція сучасного викладача вишу. - C. 228–234.
- Заболоцький А. Ю. Педагогічні умови використання системи підтримки e-learning як засобу розвитку ІКТ-компетентностей працівників ЦДОУ. - C. 235–239.
- Токарєва А. В. Теорії супроводу відеоігор у навчанні. - C. 240–245.
- Богдан В. О. Методика розвитку ІК-компетентності керівника закладу дошкільної освіти в аспекті використання хмарних сервісів Google в управлінні освітньою діяльністю. - C. 246–252.
- Головко С. О. Розробка когнітивного компонента управлінської культури менеджера. - C. 253–258.
- Лебідь О. В. Структура готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. - C. 259–266.
- Abstracts. - C. 267–284.
| 2018 | | № 1 (15)
|
|
|
|