Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

  1. Титул, зміст.
  2. Сапожников С. В. Педагогічний університет ХХІ століття: місія та мета. - C. 8–13.
  3. Бачинська Н. В., Забіяко Ю. О. Перспективи використання шкал та опитувальників для діагностики психологічного стану осіб з бойовими пораненнями. - C. 14–20.
  4. Дніпрова О. А. Трансформація подружніх стосунків у молодих сім’ях. - C. 21–25.
  5. Куценко О. М. Сутність толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтам. - C. 26–30.
  6. Мартинова Н. П., Коваленко Є. В. Сучасні проблеми фізичного виховання та перспективи підвищення рівня фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів. - C. 31–35.
  7. Пінська О. Л. Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену. - C. 36–41.
  8. Пічурін В. В., Жарко Я. Ю. Особливості сприйняття студентською молоддю здорового способу життя. - C. 42–47.
  9. Ржевський Г. М. Вплив інтернет-середовища на навчальну діяльність студентської молоді в сучасних умовах. - C. 48–55.
  10. Рочняк А. Ю. Методи саморегуляції психічних станів як засіб корекції стану баскетболістів. - C. 56–62.
  11. Феднова І. М. Дослідження психологічних особливостей спілкування студентів-іноземців як елемента адаптації. - C. 63–68.
  12. Бриндіков Ю. Л. Організаційно-педагогічні умови дієвості реабілітаційної діяльності з військовослужбовцями збройних сил України, що брали участь у бойових діях. - C. 69–75.
  13. Гарнюк Л. Г., Сорокіна А. О. Вплив психологічних особливостей дітей із порушеннями слуху на вибір їхньої майбутньої професії. - C. 76–79.
  14. Матюх Ж. В. Модель використання мультимедійних технологій вихователем закладу дошкільної освіти в освітній роботі з інклюзивною групою. - C. 80–86.
  15. Нетьосов С. І., Курицька Г. А. Технології корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дошкільників. - C. 87–90.
  16. Никоненко Н. В. Методологічна робота з батьками як необхідна передумова ефективності ґендерного виховання дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 91–95.
  17. Дерстуганова Н. В. Актуальні аспекти формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. - C. 96–101.
  18. Дiмiтрова-Бурлаєнко С. Д. Креативне освітнє середовище як чинник формування готовності студентів технічних університетівдо виявлення креативної компетентності у професійній діяльності. - C. 102–107.
  19. Залужна А. О. Формування мультилінгвальної компетентності студентів через використання ігрових методів навчання на заняттях з іноземної мови. - C. 108–112.
  20. Зінукова Н. В. Формування фахової компетентності усного перекладача у зовнішньоекономічній сфері: результати експерименту. - C. 113–119.
  21. Каленик О. О., Цареградська Т. Л., Плющай І. В. Комунікативно-професійний аспект структури та змісту навчального посібника з наукового стилю мови для студентів-іноземців підготовчих відділень ВНЗ України. - C. 120–123.
  22. Калініна І. М. Розроблення проблеми особистісно-професійного становлення молодих держслужбовців у сучасних наукових дослідженнях. - C. 124–129.
  23. Корольова Л. М. Педагогічна практика як інструмент впливу на ефективну підготовку майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативних здібностей у молодших школярів. - C. 130–135.
  24. Крамаренко Т. В. Реалізація моделі формування в майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності культури професійного діалогу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 136–142.
  25. Кременчук А. С. Наукове обґрунтування педагогічних технологій формування полікультурної компетентності іноземних студентів-медиків у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу. - C. 143–149.
  26. Лукаш Ю. М. Основні аспекти формування професійно-комунікативної компетентності студентів-медиків у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. - C. 150–156.
  27. Michlik O. O., Maniakina T. I., Plustschai O. O. Zu manchen Spezifika der Lehrkommunikation im Fremdsprachenunterricht an nicht sprachorientierten Hochschulen. - C. 157–161.
  28. Ніколенко Л. М. Соціальна значущість ціннісних орієнтацій особистості у професійному становленні корекційного педагога. - C. 162–168.
  29. Олексієнко Л. А. Зміст та структура навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів з перекладу у вищих навчальних закладах Австрії. - C. 169–174.
  30. Олійник І. В. Використання фреймової технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. - C. 175–179.
  31. Потапюк Л. М. Теоретичні аспекти компетентнісного підходу в контексті професійної підготовки фахівців інженерно-педагогічного профілю. - C. 180–185.
  32. Сухін О. В., Дем’янчук Б. О., Косарєв В. М. Математична модель прогнозування виживання вищих навчальних закладів в умовах конкуренції. - C. 186–194.
  33. Тарнопольський О. Б., Черняк Н. А., Бредбієр П. В. Вступні/коригувальні фонетичні курси у вишівському навчанні іноземних мов. - C. 195–201.
  34. Тимченко-Міхайліді Н. С., Пугач В. Б. Культурологічний аспект підготовки фахівців у процесі вивчення іноземних мов. - C. 202–207.
  35. Фрицюк В. А., Грошовенко О. П. Професійний саморозвиток майбутніх педагогів: компетентнісний підхід. - C. 208–213.
  36. Шкурко Е. В. Лингвистические и психологические особенности синтаксического анализа неоднозначных предложений. - C. 214–218.
  37. Бірюкова Т. В., Шинкура Л. М. Інтерактивні технології навчання у формі круглого столу як метод покращання самостійної роботи студентів медичного вищого навчального закладу. - C. 219–222.
  38. Бурлімова Б. М., Яслинська К. М. Інноваційні технології вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 223–227.
  39. Волкова Н. П., Степанова А. А. Фасилітатор як важлива рольова позиція сучасного викладача вишу. - C. 228–234.
  40. Заболоцький А. Ю. Педагогічні умови використання системи підтримки e-learning як засобу розвитку ІКТ-компетентностей працівників ЦДОУ. - C. 235–239.
  41. Токарєва А. В. Теорії супроводу відеоігор у навчанні. - C. 240–245.
  42. Богдан В. О. Методика розвитку ІК-компетентності керівника закладу дошкільної освіти в аспекті використання хмарних сервісів Google в управлінні освітньою діяльністю. - C. 246–252.
  43. Головко С. О. Розробка когнітивного компонента управлінської культури менеджера. - C. 253–258.
  44. Лебідь О. В. Структура готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. - C. 259–266.
  45. Abstracts. - C. 267–284.
2018
№ 1 (15)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського