Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

  1. Титул, зміст.
  2. Педагогіка

  3. Волкова Н. П. Підготовка майбутніх учителів до здійснення професійно спрямованої комп’ютерної комунікації.. - C. 5-15.
  4. Гришак С. М. Міжнародні стратегії просування рівності жінок і чоловіків як фактор розвитку гендерної політики в галузі освіти на пострадянському просторі. - C. 16-20.
  5. Ніколенко Л. М. Поняття позааудиторної діяльності у соціально-педагогічному аспекті. - C. 21-25.
  6. Трубнікова Ю. О. Застосування комунікативної методики як однієї з найефективніших методик при викладанні української мови іноземним студентам на підготовчому відділенні. - C. 26-30.
  7. Тюріна В. О. Педагогічна технологія як фактор впливу на формування у слухачів магістратури готовності до майбутньої педагогічної діяльності. - C. 31-35.
  8. Ху Жунсі Соціокультурні особливості адаптації китайських студентів до навчання в університетах України. - C. 36-41.
  9. Методика навчання іноземних мов

  10. Гальченко О. Ю. Психологічні передумови формування англомовної компетентності студентів коледжів. - C. 42-48.
  11. Онипко O. І. Мета і зміст навчання студентів поліграфічних спеціальностей англійського професійно орієнтованого усного мовлення. - C. 49-53.
  12. Павловська Ю. В. Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови майбутніх аналітиків систем. - C. 54-58.
  13. Пахомова Т. О., Сенченко Я. С. Формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів в умовах лінгвосоціокультурного підходу. - C. 59-64.
  14. Тарнопольский О. Б., Корнева З. М. Формулировка цели обучения английскому языку на 1 курсе экономических и технических вузов в условиях интеграции преподавания языка и специальности. - C. 65-73.
  15. Психологія

  16. Кириченко В. В., Дорохина А. Е. Представления современной молодежи о свободе. - C. 74-78.
  17. Мілушина М. О. Основні дефініції дослідження осіб з обмеженими фізичними можливостями. - C. 79-83.
  18. Ніколенко А. Є. Індивідуально-типологічні особливості особистості хворих на ревматоїдний артрит. - C. 84-87.
  19. Сурякова М. В., Єрмолаєва Т. В. Самоорганізація особистості у вільний час. - C. 88-94.
  20. Шевченко Н. Ф. Дослідження професійної спрямованості майбутніх психологів. - C. 95-101.
  21. Summaries. - C. 102-108.
2013
№ 1 (5)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського