![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100599/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інтелект XXI : наук. екон. журн..- Київ Ìntelekt XXI- Титул.
- Зміст.
- Ворончак І. О. Європейська модель соціальної відповідальності бізнесу: особливості, тенденції розвитку та перспективи для України. - C. 9-14.
- Копитова І. В., Федоренко В. О. Вплив глобалістичної свідомості на процес європеїзації сучасної України. - C. 14-17.
- Афанасьєв Є. В., Арутюнян А. Р., Куліш О. А. Окремі ключові аспекти раціонального використання виробничого потенціалу в системі управління гнучким розвитком залізорудного підприємства. - C. 18-21.
- Гросул В. А., Аскеров Т. Т. Сутність та ключові аспекти адаптації підприємств роздрібної торгівлі. - C. 22-26.
- Демиденко М. А., Чуріканова О. Ю. Економіко-математична модель оптимізації маркетингових кампаній у пошукових системах. - C. 27-30.
- Димченко О. В. Стратегія і механізм розвитку підприємств АПК. - C. 30-34.
- Занозовська О. Г. Основні напрями розвитку підприємств овочівництва. - C. 35-38.
- Іванова Л. О., Вовчанська О. М. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів. - C. 38-44.
- Костишин О. О. Концептуальні засади розвитку об'єднаних територіальних громад у системі державної політики. - C. 44-47.
- Куцик П. О., Васюник Т. І. Застосування методики трендового аналізу для прогнозної оцінки сучасного стану відтворення основного капіталу. - C. 48-52.
- Носань Н. С. Правові засади забезпечення фінансової безпеки України. - C. 53-57.
- Парсяк В. Н., Жукова О. Ю., Парсяк К. В. Економічна ефективність системи управління якістю освітніх послуг. - C. 58-61.
- Семерунь Л. В., Носова Т. І. Методичний інструментарій формування політики управління економічним потенціалом торговельного підприємства. - C. 62-69.
- Скидан О. В., Присяжнюк О. Ф., Плотнікова М. Ф. Моделі як механізм управління підприємництвом на сільських територіях. - C. 69-74.
- Стрілець В. Ю. Дослідження релевантності міжнародного співробітництва у забезпеченні розвитку малого бізнесу. - C. 75-78.
- Шемчук М. Ю. Статистичний аналіз участі найбільших регіонів України в експорті-імпорті товарів у 2018 році. - C. 79-83.
- Волкова Л. О. Актуальні проблеми розроблення стратегії інноваційної активності персоналу. - C. 84-88.
- Гуткевич С. О., Пулій О. В. Інвестиційна привабливість: сутність, показники і чинники впливу. - C. 88-93.
- Курков М. С. Засоби штучного інтелекту в інвестиційній діяльності на фінансових ринках. - C. 94-99.
- Лещук Г. В. Концепція бенчмаркінгу в системі інвестиційного забезпечення розвитку інфраструктури регіонів. - C. 100-105.
- Слободянюк Н. О., Юнацький М. О., Сіраш С. С. Аналіз фінансової стратегії торговельного підприємства в умовах кризи на основі фінансового аналізу. - C. 105-111.
- Смагло О. В. Іноземні інвестиції в Україні: національний аспект. - C. 111-114.
- Нестерчук Ю. О., Соколюк С. Ю., Жарун О. В. Гармонізація взаємодії держави, суспільства та бізнесу. - C. 115-118.
- Ніколаєвська В. В. Обґрунтування необхідності розвитку маркетингу інновацій у сільськогосподарських підприємствах України. - C. 119-123.
- Станкевич І. В., Борисевич Є. Г., Жуковська Л. Е. Використання маркетингових заходів у розповсюдженні друкованих видань освітньої організації. - C. 124-130.
- Машіка Г. В. Аналіз екологічних проблем туристично-рекреаційного потенціалу Закарпатської області. - C. 131-135.
- Інформація. - C. 136.
| 2019 | | № 2
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|