Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Lipkova L., Braga D. Measuring commercialization success of innovations in the EU. - C. 15-30.
  4. Біловодська О. А., Клісіньскі Я. С., Молибог М. А. Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів. - C. 31-42.
  5. Мельник Ю. М., Сагер Л. Ю., Ілляшенко Н. С., Рязанцева Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій. - C. 43-55.
  6. Васильєва Т. А., Діденко І. В. Інновації в маркетингу депозитних послуг. - C. 56-63.
  7. Gubenko V. I. The mechanism of opening the markets of the EU and agro-industrial complex of Ukraine: trend and variations. - C. 64-84.
  8. Novikova M. M., Gaiduchenko S. O. Social potential of marketing communications in modern city. - C. 85-91.
  9. Oklander M. A., Oklander T. O. Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization. - C. 92-105.
  10. Strielkowski W. Innovations in tourism marketing: operation Anthropoid in Prague. - C. 106-112.
  11. Амбражей О. А., Лебедєва В. К., Тарасевич В. М. Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ. - C. 113-120.
  12. Тєлєтов О. С., Тєлєтова С. Г., Булатова А. С., Река О. С. Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів. - C. 121-133.
  13. Charsetad P., Vazifeh Doost H., Nikoomaram H. Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels. - C. 134-142.
  14. Seliuchenko N. Ye., Kosar N. S. Investigation of the main trends of the primary real estate market in Ukraine and peculiarities of the seller marketing activity. - C. 143-158.
  15. Valentová J., Abrhám J. Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic. - C. 159-168.
  16. Калініченко Л. Л. Формування та оцінювання ефективності проектного менеджменту. - C. 169-179.
  17. Косенко О. П., Кобєлєва Т. О., Ткачова Н. П. Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій. - C. 180-190.
  18. Решетнікова І. Л., Сагайдак М. П. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій. - C. 191-205.
  19. Гліненко Л. К. Еволюційна доцільність інновацій різного ступеня новизни. - C. 206-217.
  20. Magyar-Stifter V. The path of building emotionally intelligent organization. - C. 218-225.
  21. Omelyanenko V. A. Innovation priorities optimization in the context of national technological security ensuring. - C. 226-234.
  22. Божкова В. В. Методичні підходи до підбору персоналу на біржі праці. - C. 235-242.
  23. Варава Л. М., Арутюнян А. Р., Варава А. А. Стратегічні аспекти вдосконалення організаційної структури управління в умовах гірничодобувних підприємств. - C. 243-255.
  24. Горовий Д. А. Порівняльний аналіз структури нематеріальних активів підприємств в Україні та світі. - C. 256-268.
  25. Кузьминчук Н. В., Куценко Т. М. Підходи до діагностики соціально-економічного потенціалу регіону як основи ефективної стратегії управління. - C. 269-284.
  26. Posokhov I. M., Zhadan U. V. The improvement of approaches to the classification of risks of industrial enterprises. - C. 285-300.
  27. Хорольський В. П., Хорольська О. В., Хорольський К. Д., Рибалко Л. П. Ідентифікація корпоративних ситуацій у системі інтелектуального управління підприємством. - C. 301-314.
  28. Yashkina O. I., Pedko I. A. Models of inventory management for industrial enterprises under energy resources price increase. - C. 315-324.
  29. Zámečník R. The qualitative indicators in human resource accounting. - C. 325-341.
  30. Мельник Л. Г. Инновационные перспективы Третьей промышленной революции: экономика, энергетика, екологія. - C. 342-352.
  31. Аверіхіна Т. В. Аналіз тенденцій впливу екологічного чинника на формування конкурентоспроможності економічних систем макро-, мезо- та мікрорівней. - C. 353-364.
  32. Кубатко О. В. Екологічні інновації як джерело флуктуацій енергоефективного розвитку національної економіки. - C. 365-376.
2016
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського