Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2016/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
- Тарнавська Н. П., Голоднюк О. С. Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати. - C. 11-27.
- Khameneh A., Sobhiyah M. H., Hosseini H. Kh. Developing project portfolio management model for innovation projects using grounded theory: a case of Iran’s power industry. - C. 28-40.
- Орлов П. А. Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояния и основные факторы повышения. - C. 41-53.
- Prokopenko O. V., Bozhkova V. V., Romanyuk Y. S. Modern Internet platforms in the field of logistic services in the republic of Poland and Ukraine. - C. 54-65.
- Popova N. V., Shynkarenko V. G. Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system. - C. 66-75.
- Яшкіна О. І. Визначення ризиків у ціноутворенні за регресійною моделлю залежності попиту від ціни. - C. 76-86.
- Pitel N. Ya., Alioshkina L. P. ABC analysis as a tool of optimization of marketing management of export-led enterprises. - C. 87-94.
- Shafei R., Shafei F. Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms. - C. 95-108.
- Григорук П. М., Хрущ Н. А. Інтегральне оцінювання рівня та динаміки інноваційного потенціалу регіону. - C. 109-129.
- Жаворонкова Г. В., Гоменюк М. О., Жмуденко В. О. Підвищення ролі державного регулювання у фінансуванні інноваційної діяльності регіону. - C. 130-144.
- Лігоненко Л. О. Теоретико-методологічні засади технологічного менеджменту. - C. 145-160.
- Чухрай Н. І., Щербата Т. С. Співробітництво між підприємствами-виробниками інформаційно-технологічного продукту та ВНЗ. - C. 161-169.
- Artyukhov A. Y., Omelyanenko V. A., Artyukhova N. О. Strategic framework and methodical bases of technological package development management. - C. 170-179.
- Khaustova K. М. Estimation the impact of macroeconomic factors on the innovation activities of enterprises in Ukraine. - C. 180-190.
- П’ятницька Г. Т. Науково-освітні кластери: відмітні характеристики та передумови розвитку. - C. 191-207.
- Kiráľová A., Malec L. Tourism development in the Slovak Republic after the global financial crisis. - C. 208-220.
- Novak I. M. Cluster formation of investment attractive agrarian regions of the country using neural networks. - C. 221-229.
- Новаківський І. І., Лущак Н. С., Борбулевич В. З. Перспективи модернізації вітчизняних промислових підприємств. - C. 230-245.
- Порев С. М., Сандига І. В. Показники науки, критичні для створення українських дослідницьких університетів. - C. 246-262.
- Сімахова А. О. Аналіз впливу зовнішньоекономічних чинників на добробут населення України в умовах світових інтеграційних процесів. - C. 263-271.
- Смачило В. В., Халіна В. Ю. Проблеми експортоорієнтації промислових підприємств України. - C. 272-282.
- Teletov O. S., Petrushenko Yи. М., Bilenko V. О. Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations. - C. 283-292.
- Строченко Н. І., Коблянська І. І. Сутнісно-організаційні трансформації господарювання на селі як основа сталого сільського розвитку в Україні. - C. 293-308.
| 2016 | | № 3
|
|
|
|