Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Illiashenko S. M. Innovative process rational choice grounding in organization. - C. 11-20.
- Грищенко О. Ф. Обґрунтування вибору маркетингових інноваційних рішень на основі діагностики проблемних зон господарювання. - C. 21-35.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Горбанюк О. С., Размус В. Т., Кава К. С., Михайлич О. В. Методичне забезпечення оцінювання іміджу особистості політиків. - C. 36-47.
- Тєлєтов О. С., Іванова Т. Є. Реклама та дитяча аудиторія. - C. 48-64.
- Saher L. Yu. The methodic approach to the diagnostics of internal communications at the industrial enterprise. - C. 65-75.
- Бурич І. В. Організаційно-економічні засади відбору інвестиційно-інноваційних проектів для сталого розвитку регіону. - C. 76-87.
- Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни. - C. 88-96.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Dubnytsky V. I., Ovcharenko О. V. Innovation-marketing enterprise development of innovation-market orientation: basic principles and modelling aspects. - C. 97-107.
- Калюжна Н. Г. Адекватність як інтегральна характеристика якості управлінської інформації: теоретичні передумови забезпечення. - C. 108-120.
- Крикавський Є. В., Патора-Висоцька З. Ланцюг вартості Портера (конструкція, деконструкція, реконструкція) та управління за цінностями. - C. 121-133.
- Тульчинська С. О. Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України. - C. 134-143.
- Косенко О. П. Дослідження проблем розвитку українського ринку інтелектуально-інноваційних технологій та розроблення шляхів їх вирішення. - C. 144-158.
- Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Оптимізація рівня інноваційної культури підприємства з позицій забезпечення його економічної безпеки. - C. 159-169.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Zharova L. V., Eremeeva N. V. Comparative analysis of EU membership candidate countries legal economic framework (Ukraine, Georgia, Moldova). - C. 170-181.
- Князь С. В., Косовська В. В. Обґрунтування функцій трансферної системи підприємства на основі аналізу основних видів ресурсів. - C. 182-192.
- Савченко С. О. Вплив макроекономічних факторів на флуктуацію економічних процесів. - C. 193-200.
- Storonyanska I. Z., Popadynets N. M. The impact of import on the development of Ukrainian domestic market. - C. 201-209.
- Корж Н. В. Узагальнене оцінювання ефективності використання корпоративного капіталу: якісні структурні зміни. - C. 210-220.
- Язвінська Н. В., Барановська А. А. Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України. - C. 221-233.
- Gaidabrus N. V. Key aspects of logistics services audit. - C. 234-242.
Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент
- Мішенін Є. В., Дегтярь Н. В. Економіка екосистемних послуг: теоретико-методологічні основи. - C. 243-257.
- Sotnyk I. M., Goncharenko O. S. Formation of ecology and economic mechanism of dematerialization at the enterpris. - C. 258-266.
- Котенко Н. В., Ілляшенко Т. О. Фіскальна децентралізація та проблема забезпечення публічних екологічних послуг. - C. 267-278.
| 2015 | | № 2
|
|
|
|