Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2014/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Маркетинг інновацій
- Hlinenko L. K. Modelling of the evolutional methods to satisfy the consumer’s needs in new product development. - C. 11-20.
- Дюжев В. Г., Попов М. О. Підвищення інноваційної сприйнятливості до енергозбережних технологій в олійно-жировій галузі на основі удосконалення нормативно-організаційної бази. - C. 21-28.
Розділ 2 Інновації у маркетингу
- Тєлєтов О. С., Гайтина Н. М., Кириченко Т. В. Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі. - C. 29-47.
- Sowier-Kasprzyk I. Application of the relationship marketing model in tourist firms. - C. 48-54.
- Melnyk Yu. M., Fomenko D. V. Future development of focus group method in marketing system. - C. 55-61.
- Іваннікова М. М. Маркетингове управління лояльністю споживачів. - C. 62-72.
- Tymokhina Ya. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation. - C. 73-79.
Розділ 3 Інноваційний менеджмент
- Яковлєв А. І., Ларка Л. С. Засоби забезпечення раціонального асортименту продукції. - C. 80-89.
- Захаркін О. О. Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств. - C. 90-101.
- Лабунская С. В. Комплексная оценка и анализ инновационного потенциала промышленных предприятий. - C. 102-112.
- Shevliuga O. G. Practical aspects of the technical-technological development level determining of the machine-building enterprise. - C. 113-120.
Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком
- Illiashenko S. M. Web-culture as a factor of company’s competitiveness enhancement. - C. 121-129.
- Лифар В. В. Оцінка можливостей транспортної кластеризації регіону. - C. 130-141.
- Райко Д. В., Лебедєва Л. Е. Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві. - C. 142-153.
- Корнух О. В. Економіко-інноваційний розвиток корпорації. - C. 154-164.
- Таранюк Л. М. Стратегічна оцінка діяльності промислових підприємств при реінжинірингу бізнес-процесів на виробництві. - C. 165-175.
Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент
- Zharova L. V., Khlobystov Ie. V., Eremeeva N. V. Implementation of the Rio conventions in framework of national sustainable development policy in Ukraine. - C. 176-186.
- Мельник Л. Г., Шкарупа О. В. Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу. - C. 187-196.
- Prokopenko O. V., Shkola V. Yu. Economic and organizational institutional grounds of the environmental management. - C. 197-205.
- Bublyk M. I. Theoretical basis for building of an expert system for forecasting and economic impact assessment of anthropogenic pollution on the level of population disease. - C. 206-221.
- Кропивко Д. С. Особливості формування економічної ефективності діяльності вітчизняних підприємств-виробників органічної продукції. - C. 222-229.
| 2014 | | № 3
|
|
|
|