Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лабурцева О. І. Управління маркетинговими ризиками інновацій. - C. 15-22.
  4. Чухрай Н. І., Беспалюк Х. М. Установлення оптимальної ціни на новий товар. - C. 23-33.
  5. Беловодская Е. А., Михайленко Д. А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей. - C. 34-42.
  6. Калиниченко М. П. Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості. - C. 43-50.
  7. Потрашкова Л. В. Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий. - C. 51-57.
  8. Тараненко І. В. Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС. - C. 58-65.
  9. Сагер Л. Ю. Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємств. - C. 66-73.
  10. Божкова В. В., Рябченко І. М. Систематизація методів маркетингового ціноутворення. - C. 74-80.
  11. Дубницький В. І., Даніліна Н. В., Луніна В. Ю. Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону. - C. 81-90.
  12. Решетнікова І. Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності. - C. 91-96.
  13. Шталь Т. В., Тищенко О. О. Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты. - C. 97-104.
  14. Шубін О. О., Кривоніс А. О. Особливості формування та просування дитячого бренда. - C. 105-111.
  15. Локтев Э. М., Гаркуша Д. В. Рационализация структуры розничной торговой сети строительных материалов в городах. - C. 112-120.
  16. Міцура О. О., Хижняк М. О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи. - C. 121-129.
  17. Смирнова Е. А. Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании. - C. 130-135.
  18. Файвішенко Д. С. Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід. - C. 136-142.
  19. Дайновський Ю. А. Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу. - C. 143-153.
  20. Карпенко Н. В. Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства. - C. 154-160.
  21. Гліненко Л. К. Методологічний підхід до оцінки еволюційного ризику інноваційних проектів. - C. 161-168.
  22. Глущенко О. О., Вороніна Р. М. Інноваційний підхід до ідентифікації банківських клієнтів підвищеного ризику (на прикладі PEPs). - C. 169-178.
  23. Мехович С. А., Захарченков А. С. Концептуальная основа проведения технологического реинжиниринга на машиностроительных предприятиях. - C. 179-185.
  24. Хандій О. О. Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації. - C. 186-192.
  25. Богів Я. С., Мирощенко Н. Ю., Паук О. Є. Інформаційне забезпечення бізнес-планування інноваційних проектів підприємств: складові елементи та особливості їхньої взаємодії. - C. 193-202.
  26. Дяченко Т. А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку. - C. 203-208.
  27. Крикуненко Д. О. Управління процесом формування креативності персоналу як фактора інноваційного розвитку підприємства. - C. 209-216.
  28. Толмачёв О. Л. Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный поход. - C. 217-229.
  29. Перерва П. Г., Романчик Т. В. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства. - C. 230-235.
  30. Полозов А. А. Инновационное совершенствование подсчета рейтинга в образовании: от университета до студента. - C. 236-246.
  31. Тєлєтов О. С., Провозін М. В. Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств. - C. 247-254.
  32. Фролов С. М., Махнуша С. М., Олійник В. М. Управління інноваційним розвитком прикордонної території на основі оцінки її бюджетного потенціалу. - C. 255-269.
  33. Дунська А. Р. Застосування теорій циклічності та конкурентних переваг для прогнозування напрямів інноваційного розвитку целюлозно-паперової промисловості. - C. 270-279.
  34. Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством. - C. 280-288.
  35. Калюжна Н. Г. Матриця диференціації управлінського персоналу як орієнтир для визначення стратегічних працівників у системі управління підприємством. - C. 289-298.
  36. Князь С. В., Георгіаді Н. Г., Коломієць О. Л. Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства. - C. 299-307.
  37. Куценко Т. М. Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів. - C. 308-317.
  38. Франів І. А. Роль інновацій у розміщенні продуктивних сил країни. - C. 318-323.
  39. Шатава Ю. Л., Карпищенко М. Ю. Механизм разработки бренда территории. - C. 324-329.
  40. Мархайчук М. М. Аналіз методик оцінювання інвестиційної привабливості в контексті інноваційного розвитку підприємств. - C. 330-336.
  41. Прокопенко О. В., Школа В. Ю. Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу. - C. 337-346.
  42. Школа І. М., Бабінська О. В. Вуглецевий ринок як інструмент реалізації стратегії сталого низьковуглецевого розвитку. - C. 347-353.
  43. Iwacewicz-Orlowska A. Sustainable development as the base of regional developmental of the nature valuable areas. - C. 354-359.
  44. Овечкина Е. А., Маслош О. В. Практические аспекты формирования экологической составляющей конкурентоспособности отечественных предприятий-производителей древесностружечных плит. - C. 360-366.
  45. Мілютіна Ю. С. Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних тур продуктів. - C. 367-374.
  46. Польовська В. Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору. - C. 375-383.
2012
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського