Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тєлєтов О. С., Васильєва О. А. Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень. - C. 13-21.
  4. Біловодська О. А., Гайдабрус Н. В. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум). - C. 22-31.
  5. Загорна Т. О., Стасюк О. М. Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи. - C. 32-38.
  6. Семенюк С. Б. Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг. - C. 39-44.
  7. Приварникова І. Ю., Костюченко М. К. Розвиток сектору високих технологій економіки України. - C. 45-52.
  8. Божкова В. В., Тимохіна Я. О. Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ на ринку освітніх послуг України. - C. 53-63.
  9. Гардабхадзе И. А. Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды. - C. 64-77.
  10. Дериколенко О. М. Особливості вибору інноваційних стратегій промисловими підприємствами. - C. 78-83.
  11. Kowalski Sł. The communications model of using social network by sports clubs. - C. 84-92.
  12. Лорві І. Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції. - C. 93-98.
  13. Росохата А. С. Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу. - C. 99-111.
  14. Фаізова С. О. Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства. - C. 112-119.
  15. Фролов С. М., Махнуша С. М., Олійник В. М. Оцінка якості бюджетного менеджменту в контексті проблем інноваційного розвитку держави. - C. 120-130.
  16. Ястремська О. М., Письмак В. О. Особливості ухвалення рішень про закупівлю та вибір постачальника в процесі інноваційної діяльності. - C. 131-138.
  17. Калініченко Л. Л. Підхід до адаптації колективу підприємств в умовах реформування галузі. - C. 139-145.
  18. Карпіщенко О. О., Карпіщенко М. Ю. Практичні аспекти застосування методичного апарату раціональної організації інноваційного процесу на прикладі машинобудівного підприємства. - C. 146-156.
  19. Селезньова Н. О. Використання логістичної концепції при управлінні рухом матеріального потоку підприємства. - C. 157-165.
  20. Познанская А. А. Инновационный подход к анализу структуры мотивов руководителей на машиностроительных предприятиях. - C. 166-171.
  21. Алькема В. Г. Генезис структури транспортного потенціалу України в умовах сталого розвитку. - C. 172-180.
  22. Мельник Т. М., Зубко О. В. Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір. - C. 181-190.
  23. Перерва П. Г., Побережна Н. М. Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства. - C. 191-198.
  24. Князь С. В., Георгіаді Н. Г., Богів Я. С. Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки. - C. 199-207.
  25. Мехович С. А., Колєсніченко А. С. Вплив сучасних тенденції на реформування ринку електроенергії України. - C. 208-213.
  26. Фісуненко П. А., Дугінець Г. В. Проблеми та перспективи післякризового розвитку підприємництва: регіональний аспект. - C. 214-219.
  27. Чупир О. М. Вибір стратегічних альтернатив розвитку будівельного потенціалу залізничного транспорту. - C. 220-226.
  28. Герасимчук В. Г. Освіченість, рішучість лідера як фактор успіху сталого розвитку. - C. 227-239.
  29. Ілляшенко С. М., Гайтина Н. М., Кириченко Т. В., Рибалка М. В. Дослідження ставлення населення м. Сум до екологічних проблем сьогодення. - C. 240-246.
  30. Ващук О. В., Третьяк М. М. Особливості формування національного ринку біопалива. - C. 247-253.
  31. Bogović N., Cerović Lj., Maradin D. The security of electricity supply as the determinant of sustainable development. - C. 254-265.
2012
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського