Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2012/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
- Примак Т. О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. - C. 13-20.
- Тєлєтов О. С., Косолап Н. Є. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні. - C. 21-34.
- Біловодська О. А., Гайдабрус Н. В. Теоретико-методичні засади створення бренда міста. - C. 35-43.
- Lesidrenska S., Dicke Ph. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities. - C. 44-52.
- Беспалюк Х. М., Ілів І. М. Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства. - C. 53-63.
- Кочубей Р. В. Содержание понятия "предпринимательская структура". - C. 64-68.
- Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг. - C. 69-78.
- Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів. - C. 79-88.
- Антипова Ю. К., Сорочан Д. В. Адаптація маркетингової дослідної методики "Mystery Shoppіng" до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування. - C. 89-95.
- Зайчук Т. О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами. - C. 96-104.
- Махнуша С. В., Березова С. М. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України). - C. 105-113.
- Петруня В. Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації. - C. 114-122.
- Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб. - C. 123-131.
- Gheorghe Iu.-R. Word-of-mouth communication: a theoretical review. - C. 132-139.
- Олійник В. М., Фролов С. М., Лещенко Ю. І. Деякі аспекти оптимізації портфеля фінансових інструментів. - C. 140-147.
- Башук Т. О., Смірнова Я. І. Підбір персоналу та ухвалення рішень у креативному управлінні організацією. - C. 148-155.
- Карпіщенко О. О. Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві. - C. 156-163.
- Михайличенко Н. М. Проблеми визначення кола функцій контролінгу інновацій. - C. 164-168.
- Пересадько Г. О., Ніколаєва К. О. Інноваційні стратегії банку. - C. 169-173.
- Семененко І. М. Використання цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством. - C. 174-179.
- Таранюк Л. М. Науково-прикладні аспекти процесоорієнтованого управління на промислових підприємствах при проведенні реінжинірингу бізнес-процесів. - C. 180-189.
- Мельник Л. Г., Дегтярьова І. Б. Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку. - C. 190-200.
- Загорна Т. О. Влияние структуры отраслевого рынка на адаптивное развитие предприятия. - C. 201-208.
- Олексів І. Б. Аналізування ефективності діяльності підприємства на засадах узгодження інтересів груп економічного впливу. - C. 209-214.
- Чупир О. М. Інтегрований інвестиційно-інноваційний процес групи підприємств: сутність та послідовність реалізації. - C. 215-219.
- Шилова О. Ю., Чермошенцева Є. С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. - C. 220-227.
- Єфремов О. С. Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства. - C. 228-233.
- Сіренко Н. М. Концептуальні засади інноваційного розвитку аграрного сектора економіки України. - C. 234-240.
- Овсянецька О. Я. Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України. - C. 241-245.
- Пімоненко Т. В. Моделювання взаємовідносин акціонерів та менеджменту в умовах екологоорієнтованого корпоративного управління. - C. 246-255.
| 2012 | | № 1
|
|
|
|