Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Примак Т. О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. - C. 13-20.
  4. Тєлєтов О. С., Косолап Н. Є. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні. - C. 21-34.
  5. Біловодська О. А., Гайдабрус Н. В. Теоретико-методичні засади створення бренда міста. - C. 35-43.
  6. Lesidrenska S., Dicke Ph. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities. - C. 44-52.
  7. Беспалюк Х. М., Ілів І. М. Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства. - C. 53-63.
  8. Кочубей Р. В. Содержание понятия "предпринимательская структура". - C. 64-68.
  9. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг. - C. 69-78.
  10. Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів. - C. 79-88.
  11. Антипова Ю. К., Сорочан Д. В. Адаптація маркетингової дослідної методики "Mystery Shoppіng" до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування. - C. 89-95.
  12. Зайчук Т. О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами. - C. 96-104.
  13. Махнуша С. В., Березова С. М. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України). - C. 105-113.
  14. Петруня В. Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації. - C. 114-122.
  15. Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб. - C. 123-131.
  16. Gheorghe Iu.-R. Word-of-mouth communication: a theoretical review. - C. 132-139.
  17. Олійник В. М., Фролов С. М., Лещенко Ю. І. Деякі аспекти оптимізації портфеля фінансових інструментів. - C. 140-147.
  18. Башук Т. О., Смірнова Я. І. Підбір персоналу та ухвалення рішень у креативному управлінні організацією. - C. 148-155.
  19. Карпіщенко О. О. Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві. - C. 156-163.
  20. Михайличенко Н. М. Проблеми визначення кола функцій контролінгу інновацій. - C. 164-168.
  21. Пересадько Г. О., Ніколаєва К. О. Інноваційні стратегії банку. - C. 169-173.
  22. Семененко І. М. Використання цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством. - C. 174-179.
  23. Таранюк Л. М. Науково-прикладні аспекти процесоорієнтованого управління на промислових підприємствах при проведенні реінжинірингу бізнес-процесів. - C. 180-189.
  24. Мельник Л. Г., Дегтярьова І. Б. Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку. - C. 190-200.
  25. Загорна Т. О. Влияние структуры отраслевого рынка на адаптивное развитие предприятия. - C. 201-208.
  26. Олексів І. Б. Аналізування ефективності діяльності підприємства на засадах узгодження інтересів груп економічного впливу. - C. 209-214.
  27. Чупир О. М. Інтегрований інвестиційно-інноваційний процес групи підприємств: сутність та послідовність реалізації. - C. 215-219.
  28. Шилова О. Ю., Чермошенцева Є. С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. - C. 220-227.
  29. Єфремов О. С. Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства. - C. 228-233.
  30. Сіренко Н. М. Концептуальні засади інноваційного розвитку аграрного сектора економіки України. - C. 234-240.
  31. Овсянецька О. Я. Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України. - C. 241-245.
  32. Пімоненко Т. В. Моделювання взаємовідносин акціонерів та менеджменту в умовах екологоорієнтованого корпоративного управління. - C. 246-255.
2012
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського