Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Маркетинг інновацій

  4. Басанцов І. В., Баласюкова І. В. Засади державної інноваційної економічної політики в Україні. - C. 13-23.
  5. Мазуренко В. П., Матвієнко Н. О. Розвиток мобільного маркетингу в Україні. - C. 24-29.
  6. Олефиренко О. М., Карпищенко М. Ю. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области. - C. 30-40.
  7. Пересадько Г. А., Науменко С. И., Рогаль Т. В. Жизненный цикл мобильных устройств. - C. 41-45.
  8. Рассихіна В. Є., Мартинова О. В. Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару. - C. 46-51.
  9. Фіщенко О. М., Халаімова А. В. Особливості оцінювання інноваційних. - C. 52-57.
  10. Нагорний Є. І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств. - C. 58-63.
  11. Розділ 2 Інновації у маркетингу

  12. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. - C. 64-74.
  13. Должанский И. З., Крачковская Н. В. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта. - C. 75-82.
  14. Звягінцева О. Б. Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії. - C. 83-88.
  15. Івашова Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях. - C. 89-97.
  16. Квятковська Л. А. Механізм оцінки маркетингових стратегій. - C. 98-104.
  17. Мельник Ю. М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування. - C. 105-110.
  18. Пєтєшова Т. А. Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку. - C. 111-117.
  19. Пугачова О. С., Ковальчук С. В. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі. - C. 118-123.
  20. Робул Ю. В. Холістична концепція ефективності маркетингу. - C. 124-130.
  21. Розділ 3 Інноваційний менеджмент

  22. Іванова В. В. Інноваційні підходи до інформаційного забезпечення освітянських послуг. - C. 131-136.
  23. Petkova-Georgieva S. T. Innovational management problems on bulgarian mass equities markets. - C. 137-140.
  24. Прокопенко О. В., Карминский А. М., Клименко О. В. Роль рейтинга в образовательном процессе вуза. - C. 141-146.
  25. Міцура О. О., Провозьон Ю. М. Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі. - C. 147-154.
  26. Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб. - C. 155-166.
  27. Троян М. Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем. - C. 167-174.
  28. Голишева Є. О. Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль. - C. 175-180.
  29. Домашенко М. Д. Формування зон економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 181-185.
  30. Каленіченко Ю. Б., Смірнова Я. І. Креативність як основа менеджменту організації. - C. 186-191.
  31. Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком

  32. Мельник Т. М., Зубко О. В. Інноваційний регрес у товарній структурі зовнішньої торгівлі України. - C. 192-199.
  33. Касьяненко В. О. Зарубіжний досвід управління інноваційним потенціалом економіки та можливості його використання в Україні. - C. 200-204.
  34. Коверга С. В., Передерєєва О. С., Кузьменко С. П. Ефективність діагностики техніко-технологічного потенціалу машинобудівного підприємства. - C. 205-209.
  35. Солоха Д. В. Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом соціально-економічної системи регіону. - C. 210-221.
  36. Тельнова А. В. Подсистема экономической диагностики финансового состояния в системе финансового менеджмента предприятия. - C. 222-228.
  37. Фещенко О. М., Ільченко В. М. Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств АПК на експортних ринках. - C. 229-236.
  38. Школа В. Ю., Щербаченко В. О. Концептуальні засади державного регулювання міграційних процесів на основі макроекономічного прогнозування. - C. 237-241.
  39. Азарян А. А. Управление макропроцессами рынка недвижимости в Украине: теория и методы. - C. 242-251.
  40. Криворучко Л. Б. Інновації у процесі валютного контролю: прямий і мультиплікативний результати від впровадження контролінгу. - C. 252-256.
  41. Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент

  42. Хлобистов Є. В., Жарова Л. В. Інноваційний потенціал забезпечення екологічної безпеки у контексті структурно-динамічної теорії продуктивних сил. - C. 257-267.
  43. Бєлякова О. В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів. - C. 268-272.
  44. Мащак Н. М. Стратегічна узгодженість логістичної діяльності підприємства на екологічних засадах. - C. 273-282.
2011
№ 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського