Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Макроекономічні аспекти управління інноваційним розвитком
- Borisov B. D. Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students. - C. 15-20.
- Ильяшенко С. Н., Карпищенко М. Ю. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "маркетинг" (на примере Сумской области. - C. 21-27.
- Прокопенко О. В., Школа В. Ю. Удосконалення методичних підходів до бюджетного регулювання на державному та місцевому рівнях. - C. 28-33.
- Мехович С. А., Костенко А. А. Исследование направлений трансформации модели промышленной политики Украины. - C. 34-40.
- Буднікевич І. М. Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста. - C. 41-49.
- Иванова Т. И., Марочко С. С. Инновационное развитие экономики – главный путь создания продовольственной безопасности Украины в условиях мирового финансового кризисна. - C. 50-56.
- Klisinski J. Organization of european football chamionship– UEFA EURO 2012. - C. 57-62.
- Peycheva M. Present and future of the social audit in Bulgaria. - C. 63-67.
- Удалих О. О., Бондаренко Н. М. Державна підтримка як фактор підвищення інноваційної активності промислових підприємств. - C. 68-72.
- Маргіта Н. О. Мотиваційні передумови формування регіональної інвестиційної політики. - C. 73-78.
Розділ 2 Проблеми управління інноваційним розвитком
- Шульгіна Л. М., Юхименко В. В. Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства. - C. 79-84.
- Божидарнік Т. В., Божидарнік Н. В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку. - C. 85-89.
- Овечкіна О. А., Іванова К. В. Теоретико-методичні засади ресурсозабезпечення інноваційного потенціалу вітчизняних економічних суб’єктів в умовах глобалізації. - C. 90-96.
- Окландер Т. О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг. - C. 97-101.
- Хоменко Л. М. Основні види винагороди як найважливішого стимулу до підвищення інноваційної активності працівників підприємства. - C. 102-109.
Розділ 3 Інновації у маркетингу та маркетинг інновацій
- Комарницький І. М., Цар Г. В. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. - C. 110-116.
- Тєлєтова С. Г., Тєлєтов О. С. Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів. - C. 117-124.
- Фролов С. М., Троян М. Ю. Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення. - C. 125-134.
- Башук Т. О., Гайдабрус Н. В. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга"). - C. 135-142.
- Махнуша С. М., Олійник О. В. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку. - C. 143-150.
- Гусєв А. О. Маркетингові інновації банків з іноземним капіталом в Україні. - C. 151-158.
- Касаткіна М. В. Оцінка конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості: методичні аспекти. - C. 159-165.
- Оніщенко В. В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності державних банків. - C. 166-172.
Розділ 4 Інноваційні методи та інструменти у менеджменті
- Ушева М. Н. Талант менеджмент в современном управлении человеческими ресурсами. - C. 173-179.
- Андрос C. В. Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками. - C. 180-185.
- Загорная Т. О. Механизм принятия согласованных решений: взаимодействие и адаптивность. - C. 186-194.
- Захарова О. В., Стернійчук М. А. Мотиваційна складова інвестування у людський капітал. - C. 195-200.
- Рябиченко С. А. Организация управления программами развития предприятия. - C. 201-206.
- Zlateva-Petkova T. Human resources quality as a factor for competitive power of organizations. - C. 207-212.
- Шкода Т. Н. Кадрове забезпечення авіакомпаній адміністративно-управлінським персоналом: світовий досвід. - C. 213-218.
- Боднар А. В. Информация и коммуникации в управлении предприятием. - C. 219-227.
- Іванович І. Ю. Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств. - C. 228-235.
- Шкробот М. В. Сутність та основи функціонування системи управління фінансовими ресурсами підприємств. - C. 236-240.
| 2011 | | № 3(2)
|
|
|
|