![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Miedviedieva Studying the effect of$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Miedviedieva N. Studying the effect of the combined technology on durability of the shaft-type parts [Електронний ресурс] / N. Miedviedieva, M. Levytsky, V. Sukhenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(12). - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3(12)__3 Відновлення деталей типу "вал" за одночасного підвищення їх ресурсу - важливий резерв розвитку та підвищення ефективності ремонтного виробництва. Підвищення зносостійкості та довговічності деталей сільськогосподарської техніки і машин є пріоритетним напрямком сучасного машинобудування. З цією метою виконано аналіз і розглянуто процес електроконтактного зміцнення напилених зносостійких покриттів (ЗСП) деталей типу "вал". Проведено експериментальні дослідження фізико-механічних властивостей (ФМВ) ЗСП, одержаних комбінованою технологією. Встановлено залежності міцності зчеплення, пористості напилених ЗСП від струму та тиску процесу електроконтактного зміцнення. Зі збільшенням тиску зміцнення до 30 - 40 МПа і сили струму до 14 - 16 кА спостерігається зростання міцності зчеплення напиленого покриття до 180 - 220 МПа та зниження пористості до 2 - 5 %. Зносостійкість покриттів, одержаних за комбінованою технологією, у всьому діапазоні досліджених навантажень і швидкостей виявилася вищою, ніж у покриттів, одержаних окремо за класичними технологіями газополуменевого та електродугового напилення. Найвищі показники зносостійкості виявлено у покриття з матеріалу ФМІ-2, одержаного комбінованою технологією. Дослідження втомної міцності зміцнених деталей показали, що покриття, отримані комбінованою технологією, підвищили межу витривалості деталей, відновлених напиленням, на 20 %, а деталей без покриттів - на 50 %. Проведено порівняльну оцінку ФМВ і експлуатаційних властивостей покриттів, одержаних електродуговим, газополуменевим напиленням і комбінованою технологією. Встановлено, що застосування електроконтактного зміцнення напилених ЗСП за тиску 20 - 40 МПа, сили струму 11 - 16 кА, тривалості імпульсів струму і пауз 0,02 - 0,04 с, значно підвищилися їх ФМВ та експлуатаційні характеристики.
|
|
|