Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Burchenkov Influence assessment of the$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Burchenkov V. V. 
Influence Assessment of the Information Concerning the Bearing Type of Axle Box of Cars on the Automatic Classification Accuracy of Heated Boxes [Електронний ресурс] / V. V. Burchenkov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 3. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_3_3
Основна мета роботи - визначення та класифікація букс вагонів, які гріються, на основі ймовірності появи роликових і касетних букс у класах букс, які гріються, і перегрітих, а також законів розподілу щільності ймовірності ознак розпізнавання роликових і касетних букс, які нормально гріються, та перегрітих. Досліджено особливості експлуатації вантажних вагонів із буксовими вузлами касетного типу, що мають підвищений робочий нагрів. Запропоновано методику оцінки ймовірності помилок розпізнавання з урахуванням того, що множини букс, які нормально гріються, та перегрітих складаються з підмножин букс із різного типу підшипниками. Отримано систему рівнянь, корені якої подають значення, що мінімізують імовірність помилки розпізнавання букс, які гріються. З'ясовано, що за деяких способів визначення типу підшипника, наприклад, за середнім значенням амплітуд теплових сигналів для кожного вагона, імовірність помилкової селекції може залежати від розподілу щільності ймовірності ознаки для підшипників різних типів і порогового значення цієї ознаки. Визначені оптимальні пороги виявлення перегрітих роликових букс порівняно з оптимальними порогами виявлення перегрітих касетних букс. Установлено, що пропуск перегрітої касетної букси за умови, що тип підшипника визначено правильно, з меншою імовірністю призведе до аварії, ніж за умови віднесення касетної букси до роликової. Сформульовано критерії бракування буксових вузлів за різниці температур їх нагрівання на одній осі колісної пари для трьох варіантів настроювань тривожної сигналізації відповідно до розташування багатофункціональних комплексів технічних засобів КТСМ. Показано практичну реалізацію цієї методики коригування настроювань апаратури КТСМ для Мінського відділення Білоруської залізниці. Отримано систему рівнянь, яка дозволяє знаходити оптимальні значення температурних порогів для виявлення перегрітих роликових і касетних букс у припущенні, що ймовірності помилок у селекції букс за їх типам відомі і постійні. Розроблена методика коригування настроювань тривожної сигналізації комплексів КТСМ дозволяє суттєво знизити необгрунтовані затримки поїздів і кількість відчеплень вагонів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.247 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського