Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Янісів Природа і сутність сучасних$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Янісів Ю. 
Природа і сутність сучасних освітніх інновацій [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_1_5
Проаналізовано природу, потребу і сутність сучасних освітніх інновацій, їх структуру та напрями здійснення в практичному полі освіти. Розглянуто сутність терміну „інноваційна освіта”. Узагальнено принципові відмінності основних типів навчання: традиційного та інноваційного. Відзначено фундаментальні зміни характеристик викладача в інноваційному освітньому процесі. Виокремлено характеристики, яких набувають основні напрями інноваційних перетворень в освіті. Окреслено систему типології інновацій в освіті. Виявлено, що інноваційний процес у системі освіти, який стає більш вагомим і потужним, ще не отримав більш-менш усталених контурів у вітчизняній літературі.Проанализирована природа, потребность и сущность современных образовательных инноваций, их структура и направления осуществления в практическом поле образования. Рассмотрена сущность термина „инновационное образование”. Обобщены принципиальные различия основных типов обучения: традиционного и инновационного. Отмечены фундаментальные изменения характеристик преподавателя в инновационном образовательном процессе. Выделены характеристики, которых приобретают основные направления инновационных преобразований в образовании. Определена система типологии инноваций в образовании. Обнаружено, что инновационный процесс в системе образования, набирает обороты и становится мощнее, еще не получив более-менее устоявшихся контуров в отечественной литературе.Modern education innovations and their structure as well as the ways of implementation of those in the field of education in the aspects of nature, essence and need for the innovations are revealed in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 614.942 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського