Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Янісів Поняття та завдання інноваційного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Янісів Ю. 
Поняття та завдання "Інноваційного розвитку освіти” [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_35
Показано термінологічне розмаїття змістових акцентів поняття "інновація" в сучасному науковому дискурсі. Названо напрямки розвитку української освітньої системи: розробка нових освітніх програм, впровадження інтерактивних форм навчання, створення багаторівневих освітніх комплексів. Обгрунтовано передумови розвитку системи вищої освіти відповідно до трьох типів орієнтирів розвитку інноваційного процесу. Констатовано необхідність створення цільової державної програми і системи заходів її реалізації. Узагальнено термінологічне поле застосування терміну "інновації" у вітчизняній освітній практиці. Наведено змістове наповнення "основного соціально-педагогічного закону" як детермінанти інноваційного розвитку освіти, вперше сформульованого українською вченою К. Петровою.Представлены терминологическое разнообразие смысловых акцентов понятия "инновация" в современном научном дискурсе. Названы направления развития украинской образовательной системы: разработка новых образовательных программ, внедрение интерактивных форм обучения, создание многоуровневых образовательных комплексов. Обоснованы предпосылки развития системы высшего образования в соответствии с тремя типами ориентиров развития инновационного процесса. Констатированы необходимость создания целевой государственной программы и системы мер ее реализации. Рассмотрено терминологическое поле применения термина "инновации" в отечественной образовательной практике. Проанализировано содержательное наполнение "основного социально-педагогического закона" как детерминанты инновационного развития образования, впервые сформулированного украинской ученой К.Петровой.The concept of “innovation development of education” as that is not only and not so much based on innovation, how is it to a new quality, efficiency, competitiveness is analyzed in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.507 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського