Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Юрценюк Динаміка рівнів тривожності, депресії,$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Юрценюк О. С. Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання [Електронний ресурс] / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2020_24_1_29 Проаналізовано динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів вищих навчальних закладів залежно від курсу навчання. Мета дослідження - визначити динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовано методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний і статистичний. Встановлено, що у студентів IV курсу найбільше підвищився рівень особистісної тривожності (40,00 %), рівень депресії (13,82 %) і рівень нейротизму (7,64 %) у порівнянні зі студентами інших курсів. Рівень алекситимії найбільше зростав у студентів III курсу (25,85 %). Погіршення рівня ситуативної тривоги найбільше притаманне студентам II курсу навчання (32,56 %). Висновки: встановлено, що у студентів найбільш чутливими показниками ефективності лікування непсихотичних психічних розладів виявилися рівень ситуативної тривожності, алекситимії та депресії.Проаналізовано динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів вищих навчальних закладів залежно від курсу навчання. Мета дослідження - визначити динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовано методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний і статистичний. Встановлено, що у студентів IV курсу найбільше підвищився рівень особистісної тривожності (40,00 %), рівень депресії (13,82 %) і рівень нейротизму (7,64 %) у порівнянні зі студентами інших курсів. Рівень алекситимії найбільше зростав у студентів III курсу (25,85 %). Погіршення рівня ситуативної тривоги найбільше притаманне студентам II курсу навчання (32,56 %). Висновки: встановлено, що у студентів найбільш чутливими показниками ефективності лікування непсихотичних психічних розладів виявилися рівень ситуативної тривожності, алекситимії та депресії.
|
|
|