Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Фомін Розподілене зовнішнє поверхневе зміцнення$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Фомін О. В. Розподілене зовнішнє поверхневе зміцнення вагонних конструкцій методом навивання [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, А. А. Стецько, В. Є. Осьмак // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_2_19 Мета роботи - висвітлення особливостей і результатів проведеного авторами дослідження з визначення можливості та доцільності створення попередньо напружено-деформованого стану вантажних вагонів за допомогою методу навивання з метою поліпшення їх міцнісних характеристик. Також необхідним є представлення теоретичного обгрунтування ефективності застосування даного методу для вагонних конструкцій та відповідного прикладу для вагона-цистерни. Проведене дослідження базується на результатах аналізу відомих робіт із теми, математичному обгрунтуванні та комп'ютерному моделюванні. Під час розрахунків складових рухомого складу використано сучасні загальноприйняті методики. З'ясовано, що метод навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану є ефективним і доцільним для застосування в конструкціях рухомого складу залізниць та, зокрема, у вантажних вагонах. Конструкції вантажних вагонів із попередньо напружено-деформованим станом характеризуються рядом міцнісних переваг, серед яких можна виділити покращання роботи зі сприйняття експлуатаційних навантажень та збереження ресурсу. Вперше запропоновано удосконалення несучої здатності конструкцій вантажних вагонів шляхом створення її складових у спрямованому напружено-деформованому стані. Також вперше запропоновано застосування розподіленого зовнішнього поверхневого зміцнення за допомогою методу навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану конструктивних елементів вантажних вагонів. Розглянуто способи навивання для конструкцій вантажних вагонів та їх впровадження. В результаті проведених досліджень розроблено ряд технічних рішень із удосконалення конструкцій вантажних вагонів та контейнера-цистерни, що було запатентовано. Частково наведено відповідні рішення для вагона-цистерни. Практичне впровадження таких рішень надасть змогу суттєво поліпшити техніко-економічні та експлуатаційні показники вагонних конструкцій.
|
|
|