Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Терещенко Маркетинговий підхід як засіб$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_10 Зазначено, що розвиток маркетингу сприяє покращанню обслуговування користувачів завдяки більш мобільному реагуванню на їх запити, які стають більш різноманітнішими, чому сприяють зміни в технології та наявних ресурсах.
|
|
|