Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Тарутіна Новітні досягнення у вивченні$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Тарутіна З. Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / З. Тарутіна // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_8 Розглянуто нові засоби підвищення якості вищої та середньої освіти за умов сучасності та найближчого майбутнього, зокрема досягнень нових природничих наук, які вивчають закони діяльності людського мозку, врахування видово-генетичних програм розвитку індивідуума. Проаналізовано механізми оптимізації процесів запам’ятовування. Зроблено порівняльний аналіз можливостей моделі комп’ютерного запам’ятовування та моделі пам’яті мозку окремого людського індивіду. Особливу увагу приділено використанню магнітно-резонансного методу дослідження кори та інших зон головного мозку. Обгрунтовано необхідність використання досягнень генетики, етології та нейробіології для модифікації навчально-виховного процесу.Рассмотрены новые средства повышения качества высшего и среднего образования в условиях современности и ближайшего будущего, в частности достижений новых естественных наук, изучающих законы деятельности человеческого мозга, учета видо-генетических программ развития индивидуума. Проанализированы механизмы оптимизации процессов запоминания. Сделан сравнительный анализ возможностей модели компьютерного запоминания и модели памяти мозга отдельного человеческого индивида. Особое внимание уделено использованию магнитно-резонансного метода исследования коры и других зон головного мозга. Обоснована необходимость использования достижений генетики, этологии и нейробиологии для модификации учебно-воспитательного процесса.It is pointed at the specificity of those problems which a modern higher education faces in the context of internet development and fast technological changes. A possible number of students is close to the limit and difficulties in providing heterogeneous students according to their skills with a qualitative education have increased. The necessity of using in higher education achievements of new sciences about a human being – genetics, ethology, neurobiology and others is proved. The examples are made and the use of other achievements in all exact sciences is offered.
|
|
|