Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Сливка Дослідження психофізіологічного стану студентів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Сливка Я. І. Дослідження психофізіологічного стану студентів з урахуванням ступеня напруження регуляторних систем [Електронний ресурс] / Я. І. Сливка, Ю. М. Савка, О. П. Кентеш, І. В. Бугір // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Медицина. - 2019. - Вип. 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2019_1_18 Мета роботи - визначити взаємозв'язок між психофізіологічними показниками та ступенем напруження регуляторних систем з урахуванням показника активності регуляторних систем. Обстежено 86 студентів другого та третього курсу віком від 18 до 20 років. Використано анкетні, інструментальні та статистичні методи дослідження. Результати та Висновки: у ході дослідження виявлено взаємозв'язок між психофізіологічним станом студентів та їх адаптаційними можливостями. В якості інтегрального показника ступеня функціонального напруження автономної нервової системи доцільно використовувати показник активності регуляторних систем, запропонований Р. М. Баєвським. Зростання значень показника активності регуляторних систем пов'язане з рядом змін у структурі варіабельності серцевого ритму, а саме, посиленням активності симпатичних впливів, зниження впливу дихальної періодики, зростанням активності центральних регуляторних впливів. Встановлено, що студенти з незадовільним рівнем адаптації та виснаженням регуляторних механізмів характеризуються достовірно вищим рівнем особистісної тривожності, низькою стресостійкістю, зростанням рівня психосоматичних проявів.
|
|
|