Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Слесик Розвиток етичної культури учнів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Слесик К. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія [Електронний ресурс] / К. Слесик // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_11_6 Зосереджено увагу на вихованні високих моральних якостей в учнів основної школи та досліджено сутність процесу формування етичної культури учнів засобами навчальних предметів гуманітарного циклу. Розглянуто дефініції основних понять, що пов'язані з проблемою формування етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів: етична культура, навчальний процес, основна школа, гуманітарні предмети. Обґрунтовано доцільність використання предметів гуманітарного блоку (мова, література, суспільствознавство) з метою вирішення завдань дослідження. Підкреслено, що розвиток етичної культури учнів основної школи засобами навчальних предметів гуманітарного циклу - це процес і результат вирішення етичних завдань навчання, що здійснюється на основі гуманістичної парадигми і системного підходу до навчання.Сосредоточено внимание на воспитании высоких нравственных качеств у учащихся основной школы и исследована сущность процесса формирования нравственной культуры учащихся средствами учебных предметов гуманитарного цикла. Рассмотрены дефиниции основных понятий, связанных с проблемой формирования нравственной культуры учащихся основной школы в процессе обучения гуманитарным предметам: этическая культура, учебный процесс, основная школа, гуманитарные предметы. Обоснована целесообразность использования предметов гуманитарного блока (язык, литература, обществоведение) с целью решения задач исследования. Подчеркнуто, что развитие нравственной культуры учащихся основной школы средствами учебных предметов гуманитарного цикла - это процесс и результат решения этических задач обучения, осуществляемый на основе гуманистической парадигмы и системного подхода к обучению.The article deals with definitions of basic concepts of the problem of forming the ethical culture of basic school pupils in teaching the humanities, the necessity to use the system of humanitarian unit to meet the challenges of the study.
|
|
|