Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Скрябіна Методична підготовка майбутнього вчителя$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Скрябіна Т. 
Методична підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації методу проектів в процесі навчання [Електронний ресурс] / Т. Скрябіна // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_25
Обгрунтовано сутність проектного методу навчання. Охарактеризовано принципи та функції методу проектів, основні вимоги щодо його використання. Розглянуто різні типи навчальних проектів, які доцільно використовувати в процесі практичної підготовки майбутнього вчителя історії. Зазначено, що використання цього методу передбачає різнобічну підготовку учителя історії: інформаційно-теоретичну, організаційно-практичну, рефлексивну тощо. Зауважено, що основною метою методу проектів є розвиток інтелектуальних вмінь критичного та творчого мислення майбутнього такого вчителя. Обосновано сущность проектного метода обучения. Охарактеризованы принципы и функции метода проектов, основные требования к его использованию. Рассмотрены различные типы учебных проектов, которые целесообразно использовать в процессе практической подготовки будущего учителя истории. Указано, что использование этого метода предполагает разностороннюю подготовку учителя истории: информационно-теоретическую, организационно-практическую, рефлексивную и т. д. Отмечено, что главной целью метода проектов является развитие интеллектуальных умений критического и творческого мышления такого учителя.The essence of project strategies. Solved principles and functions of project method, basic requirements for its use. Different types of educational projects that should be used in the practical training of future teachers of history. It is emphasized that the use of project method involves diverse history teacher training: information-theoretical, organizational and practical, reflective, methodological, corrective. Noted that the main aim of the method is the development of intellectual skills critical and creative thinking of the future teacher of history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.847 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського