Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Самойленко Ділова гра як засіб$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Самойленко А. В. Ділова гра як засіб педагогічного впливу на студента-стоматолога при вивченні клінічної пародонтології [Електронний ресурс] / А. В. Самойленко, А. Є. Горшкова, Ю. В. Кареліна // Сучасна стоматологія. - 2019. - № 1. - С. 98-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2019_1_22 Висвітлено питання якісної підготовки студентів-стоматологів при вивченні клінічної пародонтології. Проаналізовано суть поняття "ділова гра", котра використовується в ході навчання. Наведено правила, яких необхідно дотримуватися при організації ділової гри в навчальному процесі, а саме: треба сформулювати мету й розробити сценарій гри; визначити ролі учасників і провести їх попередній інструктаж; гру повинен спрямовувати та організовувати її керівник; після гри важливо провести аналіз і зробити висновки, що співвідносяться з поставленою у грі метою. Момент організації суттєвий як при проектуванні гри, так і при її реалізації. Для того щоби студент у процесі навчання дійсно формував нові потрібні йому в подальшому житті здібності та якості, його треба поставити в ситуацію, що правдоподібно й доволі повно імітує деяку реальність. Висвітлено різні варіанти проведення практичних занять у вигляді ділової гри та їх переваги. Висновок: з метою закріплення та поглиблення знань студентів-стоматологів, професійних умінь і навичок; сприяння формуванню в них практичної зацікавленості в опрацюванні та засвоєнні навчального матеріалу визначається сенс проведення практичних занять у вигляді ділової гри.
|
|
|