Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Решетник Стратегічний фінансовий менеджмент в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Решетник Н. 
Стратегічний фінансовий менеджмент в діяльності корпорацій [Електронний ресурс] / Н. Решетник, Н. Насікан, О. Клименко, К. Cвітлична, Т. Суслова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_16
Обгрунтовано необхідність трансформації фінансових механізмів у формуванні нових підходів стратегічного управління (СУ). Визначено фактори впливу на розвиток стратегічної діяльності корпорацій і недоліки реалізації фінансових стратегій в умовах змін. Мета роботи - визначення ефективної моделі стратегічного фінансового менеджменту корпорацій в сучасних умовах змін для вдосконалення системи СУ корпорацій. Методичною базою для розрахунків є рейтинги Global 100, Forbes, NPS benchmarks, Sustainable Ukraine, прикладні дослідження Професійної асоціації корпоративного управління, Центру "Розвиток КСВ". На підставі аналізу стратегій розвитку світових стійких корпорацій-лідерів визначено основні стратегічні напрями їхньої діяльності. Для визначення вагомості складових стратегічного фінансового менеджменту (СФМ) корпорацій у забезпеченні стійкого розвитку проаналізовано фінансові показники світових лідерів-корпорацій (Chr. Hansen Holding A/S, Kering SA, Neste Corporation, Orsted, GlaxoSmithKline pic) та українських лідерів-корпорацій (DP "NAEK "Enerhoatom", PrAT "Ukrhidroenerho", TOV "Kernel", IP "Koka Kola Beveridzhyz Ukraina Limited", "Karlsberh Ukraina"): ринкова капіталізація, прибуток, показник лояльності клієнтів/репутація бренду. У висновках зазначено про необхідність підвищення ефективності СФМ українських корпорацій у сучасних умовах змін, що потребує відстеження зовнішніх фінансових ризиків, постійного коригування стратегічних напрямів корпорацій з урахуванням концепції сталого (стійкого) розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.058 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського