Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Раєвнєва Теоретико-методологічні основи формування ефективної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Раєвнєва О. В. Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Раєвнєва, І. В. Аксьонова, М. Ф. Гончаренко // Проблеми економіки. - 2013. - № 3. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_3_5 Мета работы полягає в узагальненні сучасного теоретико-методологічного, методичного та інструментарного забезпечення побудови ефективної системи вищої освіти. Аналіз літературних джерел з проблем побудови систем освіти показав, що існує теоретико-методологічний та інструментарний рівень дослідження даної проблематики. У результаті було розглянуто теоретико-методологічний рівень дослідження та виділено теорії і філософські школи, концепції, парадигми освіти та наукові підході, що використовуються при формуванні парадигм освіти. Як інструментарне забезпечення розглянуто моделі освіти, моделі та технології навчання. У результаті проведеного аналізу зроблено висновок, що в основу реформування системи вищої освіти має бути покладено гуманістичну парадигму, що базується на компетентнісному підході та передбачає використання сучасних (інноваційних) технологій навчання. Перспективою подальших досліджень у даному напрямку є формування компетентностей потенційних працівників (випускників ВНЗ) з урахуванням вимог роботодавців та ринку в цілому.
|
|
|