Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Поляруш Дослідження газодинамічних процесів у$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Поляруш К. А. Дослідження газодинамічних процесів у трубопровідних комунікаціях під час їх безтраншейної реконструкції технологією "Тяговий поршень” [Електронний ресурс] / К. А. Поляруш // Нафтогазова енергетика. - 2019. - № 1. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2019_1_6 Описано технологію безтраншейної реконструкції трубопровідних комунікацій "Тяговий поршень", яка полягає в протягуванні нового поліетиленового трубопроводу в зношений сталевий поршнем. При цьому, щоб в запоршневому просторі підтримувався необхідний тиск, простір між новим поліетиленовим трубопроводом та зношеним сталевим герметизується. Здійснено 3D моделювання міжтрубного та запоршневого простору, де відбувається складний турбулентний рух потоку повітря. Виконано CFD моделювання газодинамічних процесів у міжтрубному та запоршневому просторі під час протягування поршнем поліетиленового трубопроводу зношеним сталевим трубопроводом в програмному комплексі ANSYS Fluent. Математична модель базується на розв'язанні рівнянь Нав'є-Стокса і нерозривності потоку, замкнених двопараметричною моделлю турбулентності Лаундера-Шарма з застосуванням пристінної функції, з відповідними початковими і граничними умовами. Для моделювання руху поршня та протягуваного ним поліетиленового трубопроводу застосовано модель динамічної сітки. Вибрано тип перебудови параметрів динамічної сітки під час протягування поршнем нового поліетиленового трубопроводу в дефектний сталевий - Layering. Результати моделювання були візуалізовані в постпроцесорі програмного комплексу побудовою ліній течії, векторів швидкості, полів тиску на контурах і в повздовжньому перерізі міжтрубного та запоршневого простору. Визначались точні значення швидкості, тиску в різних точках міжтрубного та запоршневого простору. Досліджено структуру потоку повітря у запоршневому та міжтрубному просторі. Виявлено місця сповільнення та пришвидшення потоку повітря, падіння та зростання тиску. Визначено втрати тиску в міжтрубному просторі.
|
|
|