Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Пахомова Дослідження інжинірингу трафіка в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Пахомова В. М. Дослідження інжинірингу трафіка в комп’ютерній мережі Укрзалізниці за технологією MPLS TE [Електронний ресурс] / В. М. Пахомова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_16 Мета дослідження - розробка методики визначення послідовності призначення потоків для розглянутого фрагменту комп'ютерної мережі Укрзалізниці (УЗ). За умов оптимізації управління трафіком в мережах MPLS важливу роль відіграє технологія інжинірингу трафіка (Traffic Engineering, TE). Основний механізм TE в MPLS - використання односпрямованих тунелів (MPLS TE tunnel) для завдання шляху проходження певного трафіку. Складено математичну модель задачі інжинірингу трафіка в комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS TE. Комп'ютерна мережа УЗ представлена зваженим орієнтованим графом, вершинами якого є маршрутизатори комп'ютерної мережі, а кожна дуга моделює зв'язок між вузлами. Критерієм оптимізації виступає мінімальне значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів. Знайдено шість варіантів призначення потоків, визначено раціональну послідовність потоків, за якої значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів розглянутого спрощеного фрагменту комп'ютерної мережі УЗ не перевищує 0,5. Запропоновано методику розв'язання задачі інжинірингу трафіка в багатопротокольній комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS ТЕ; для різних класів будується свій шлях у залежності від смуги пропускання та завантаження каналу. Встановлено можливість визначення значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів у комп'ютерних мережах УЗ на основі розробленої програмної моделі "TraffEng". Вхідні параметри моделі: кількість маршрутизаторів, пропускна здатність каналів, кількість потоків, середня швидкість потоків. Як результат роботи моделі "TraffEng" надано варіанти вибору ТЕ-тунелів із відповідними значеннями максимальних коефіцієнтів їх використання.
|
|
|