Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Пахомова Дослідження інжинірингу трафіка в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Пахомова В. М. 
Дослідження інжинірингу трафіка в комп’ютерній мережі Укрзалізниці за технологією MPLS TE [Електронний ресурс] / В. М. Пахомова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_16
Мета дослідження - розробка методики визначення послідовності призначення потоків для розглянутого фрагменту комп'ютерної мережі Укрзалізниці (УЗ). За умов оптимізації управління трафіком в мережах MPLS важливу роль відіграє технологія інжинірингу трафіка (Traffic Engineering, TE). Основний механізм TE в MPLS - використання односпрямованих тунелів (MPLS TE tunnel) для завдання шляху проходження певного трафіку. Складено математичну модель задачі інжинірингу трафіка в комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS TE. Комп'ютерна мережа УЗ представлена зваженим орієнтованим графом, вершинами якого є маршрутизатори комп'ютерної мережі, а кожна дуга моделює зв'язок між вузлами. Критерієм оптимізації виступає мінімальне значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів. Знайдено шість варіантів призначення потоків, визначено раціональну послідовність потоків, за якої значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів розглянутого спрощеного фрагменту комп'ютерної мережі УЗ не перевищує 0,5. Запропоновано методику розв'язання задачі інжинірингу трафіка в багатопротокольній комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS ТЕ; для різних класів будується свій шлях у залежності від смуги пропускання та завантаження каналу. Встановлено можливість визначення значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів у комп'ютерних мережах УЗ на основі розробленої програмної моделі "TraffEng". Вхідні параметри моделі: кількість маршрутизаторів, пропускна здатність каналів, кількість потоків, середня швидкість потоків. Як результат роботи моделі "TraffEng" надано варіанти вибору ТЕ-тунелів із відповідними значеннями максимальних коефіцієнтів їх використання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.458 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського