Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Олексенко Сучасна парадигма в контексті$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Олексенко В. М. Сучасна парадигма в контексті підготовки інженерів через інноваційні педагогічні технології [Електронний ресурс] / В. М. Олексенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 106-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_18 Розкрито наукові засади педагогічної парадигми в контексті підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у технічних ВНЗ. Обгрунтовано вибір відповідних інноваційних технологій з урахуванням специфіки їх діяльності. Розглянуто характеристики традиційної парадигми, її негативні наслідки, зумовлені соціокультурними й економічними змінами в суспільстві. З'ясовано характерні особливості інженерної діяльності в Україні, зазначено, що сучасні зміни спричиняють необхідність розробки інноваційних педагогічних технологій у підготовці фахівців. Виокремлено глобальні освітні тенденції, технології з підгрунттям неоекзистенціалізму та неопрагматизму, висвітлено переваги й обмеження особистісно орієнтованих технологій. Актуальною, на думку автора, є гуманістична технологія для підготовки фахівців, а саме, студактивна, що грунтується на парадигмі, заснованій на культурно-освітніх традиціях України. Висвітлено її напрями, що домінують за кордоном.На основе исследования характерних особенностей профессиональной деятельности истоков возникновения инженерных специальностей в Украине определена специфика подготовки инженеров, что послужило фундаментом для обоснования выбора инновационных технологий. Раскрыты научные основы парадигмы в контексте подготовки инженеров с использованием педагогических технологий.On the basis of research of characteristic peculiarities of professional activity from the outset of engineer specialties in Ukraine the specificity of training engineers is defined, that gave basis for grounding the choice of innovative technologies.Scientific foundations of the paradigm in the context of training engineers with the help of pedagogical technologies are revealed.
|
|
|