Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ніколайчук Особистісна зумовленість рефлексії у$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ніколайчук Н. М. 
Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. М. Ніколайчук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_3
Теоретично обгрунтовано доцільність рефлексії у процесі становлення особистості майбутнього вчителя та формування у нього професійної мотивації. Проаналізовано рефлексивний компонент структури професійної мотивації майбутнього учителя. Визначено основні рефлексивні вміння майбутнього педагога, що сприяють формуванню рефлексивного досвіду майбутнього учителя математики.Теоретически обоснована необходимость рефлексии в процессе становления личности будущего учителя и формирование у него профессиональной мотивации. Проанализирован рефлексивный компонент структуры профессиональной мотивации будущего учителя. Определены основные рефлексивные умения будущего педагога, способствующие формированию рефлексивного опыта будущего учителя математики.The expediency of reflection in the process of forming of personality of future teacher and forming of professional motivation is theoretically proved in the article. Reflective component structure of professional motivation of the future teacher is analyzed. Main reflective abilities of future teachers are defined, that contribute to the formation of reflexive experience of future teachers of mathematics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.022 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського