Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Нестеренко Модернізація змісту вищої педагогічної<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Нестеренко І. Б. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Польщі (науково-педагогічні розвідки) [Електронний ресурс] / І. Б. Нестеренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_10 Вперше охарактеризовано теоретичні засади та механізми модернізації змісту вищої педагогічної освіти в Польщі, пов'язані з європейською інтеграцією країни. Виділено три етапи розроблення проблематики, пов'язаної з модернізацією змісту вищої педагогічної освіти в Польщі за умов європейської інтеграції: пошуковий (1990 - 1999 pp.), компетентнісно-стандартизаційний (2000 - 2003 pp.), адаптаційний (2009 - 2014 pp.). Виявлено сучасні тенденції модернізації вищої педагогічної освіти в Європі та Польщі (європеїзація, полікультурність, інтернаціоналізація, інтердисциплінарність, центрованість на результатах навчання, гнучкість, ІКТ-зація, встановлення більш тісного зв'язку між змістом педагогічної освіти та змістом шкільної освіти тощо). Проаналізовано нормативно-правове забезпечення педагогічної освіти в Польщі, що регламентує напрями модернізації змісту вищої педагогічної освіти. З'ясовано організаційні та процесуальні характеристики модернізації змісту вищої педагогічної освіти в Польщі, досліджено етапи створення та запровадження Польської рамки кваліфікацій (експериментальний, консультаційний, завершальний) та визначено особливості розроблення навчальних програм на основі функціонування цієї рамки у частині організації навчального процесу. Простежено еволюцію стандартів педагогічної освіти в Польщі та охарактеризовано чинний стандарт професійної підготовки вчителів. На основі виявлення основних тенденцій модернізації змісту вищої педагогічної освіти в України окреслено можливості творчого використання польського досвіду у вітчизняних ВНЗ на законодавчому, організаційно-адміністративному, змістовому та практичному рівнях.
|
|
|