Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мерзликін Навчальні дослідження у курсі$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мерзликін О. В. Навчальні дослідження у курсі фізики профільної школи: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_27 Розглянуто місце, яке займають навчальні дослідження в шкільному курсі фізики на рівні стандарту, на академічному та на профільному рівнях. Виділено форми реалізації шкільних навчальних досліджень з фізики та завдання, які вони розв’язують. Визначено етапи навчального дослідження та його відмінності від наукового дослідження. Розглянуто способи активізації дослідницької діяльності учнів: запровадження елективних курсів; виконання мікрослідів; розв’язування експериментальних задач; узагальнювальні дослідні роботи; домашній фізичний експеримент; метод проектів. Зроблено висновки щодо складових системи дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики та окреслено напрями подальших досліджень.Рассмотрено место учебных исследований в школьном курсе физики на уровне стандарта, академическом и профильном уровнях. Выделены формы реализации школьных учебных исследований по физике и задачи, которые они решают. Определены этапы учебного исследования и его отличия от научного исследования. Представлены способы активизации исследовательской деятельности учащихся: введение элективных курсов; выполнения микроопытов; решения экспериментальных задач; обобщающие исследовательские работы; домашний физический эксперимент; метод проектов. Сделаны выводы относительно составляющих системы исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении физике и обозначены направления дальнейших исследований.The position which is occupied by educational researches in school physics at the level of standard, academic and profile levels thesis considered. The forms of school educational experiments realization and tasks that they solved had been picked out. The stages of educational research and its differences from scientific research had been determined. The ways to improve pupils' research had been examined. This ways are: introduction of elective courses; performing micro-researches; solving experimental problems; generalizing research works; home physical experiments; project method.
|
|
|