Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мелега Концептуальні засади підготовки магістрів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мелега К. П. Концептуальні засади підготовки магістрів медсестринства у ДВНЗ "УжНУ" в контексті побудови нової моделі медсестринства в Україні [Електронний ресурс] / К. П. Мелега, Л. П. Русин // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 3. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2019_3_19 Мета роботи - проаналізувати та узагальнити особливості змісту освітніх програм підготовки магістрів медсестринства в контексті формування у них професійних компетентностей та здійснення професійної діяльності. Об'єкт дослідження - професійна підготовка магістрів медсестринства в умовах побудови нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні. На основі теоретичного аналізу і узагальнення фахової літератури з проблеми встановлено, що побудова нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні вимагає інноваційних підходів до підготовки магістрів медсестринства, передбачає формування спеціаліста якісно нового рівня професіоналізму, компетентності, загальної культури, творчої ініціативи і правових знань. Освітні програми магістратури з медсестринства повинні пропонувати студентам елементи принаймні чотирьох сфер знань: медицина, управління, педагогіка, основи наукових досліджень і забезпечувати формування комплексу якостей лідера, організатора, менеджера, психолога у сфері ділових і людських стосунків, здатного забезпечувати впровадження пацієнт-орієнтованого підходу в систему охорони здоров'я, а також займатися педагогічною діяльністю та проводити наукові дослідження.
|
|
|