Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лобода Спрощена система оподаткування як$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лобода Н. О. Спрощена система оподаткування як мікроекономічний фіскальний регулятор [Електронний ресурс] / Н. О. Лобода, О. М. Чабанюк, Ю. О. Мосолова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_34 Розглянуто специфіку й особливості застосування спрощеної системи оподаткування в Україні. Суб'єкти малого підприємництва можуть застосовувати загальну або спрощену систему оподаткування. На підставі узагальнень літературних джерел та чинної практики визначено переваги та недоліки спрощеної системи на сучасному етапі розвитку економіки. Найбільшими перевагами спрощеної системи оподаткування є податкові переваги, що полягають у відсутності обов'язку сплачувати окремі види податків, а також спрощена система обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва, можливість урахувати соціально-економічну обстановку конкретної місцевості, адже єдиний податок сплачується до місцевого бюджету. Недоліки ж пов'язані, перш за все, зі зловживаннями з боку суб'єктів господарювання та ухиленням від сплати платежів. Охарактеризовано чотири групи платників єдиного податку залежно від рівня річного доходу, кількості найманих працівників і законодавчо встановлених ставок. Проаналізовано динаміку надходження єдиного податку та визначено його частку у структурі податкових надходжень до Зведеного бюджету України за 2016 - 2020 рр. Визначено питому вагу єдиного податку в розрізі платників податків за 2016 - 2020 рр. і виявлено, що найбільша частка цього податку надходить від фізичних осіб - підприємців. Виокремлено актуальні проблеми функціонування спрощеної системи оподаткування в Україні. Проаналізовано основні законодавчо обгрунтовані реформи: нові ліміти для фізичних осіб - підприємців та запровадження реєстраторів розрахункових операцій. Зазначено деякі зміни та відтермінування в законодавстві у зв'язку з пандемією COVID-19. У підсумку зроблено висновки про необхідність реформування спрощеної системи оподаткування, яке повинне бути спрямоване на її вдосконалення й унеможливлення зловживань.
|
|
|