Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Легеза Динамічні процеси в механічній$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Легеза В. П. 
Динамічні процеси в механічній системі з амортизаційними вантажоопорними вузлами із сухим тертям [Електронний ресурс] / В. П. Легеза // Прикладна механіка. - 2021. - Т. 57, № 4. - С. 96-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PMekh_2021_57_4_11
Запропоновано нову систему демпфування поздовжних транспортних навантажень, основана на застосуванні спеціальних амортизуючих турнікетів із сухим тертям. Мета роботи - оцінка ефективності роботи поздовжних амортизаторів під час перевезення важких та великогабаритних вантажів залізничним транспортом. Методами математичного моделювання досліджено екстремальний варіант динамічного навантаження транспортної системи, обладнаної запропонованою системою демпфування. Сформульовано рівняння руху транспортної системи, які інтегруються числовими методами. В ході числових експериментів були встановлені основні регулюючі характеристики запропонованих амортизаторів, які впливають на якість їх функціонування. Наведено кількісну оцінку ефективності використання амортизаторів сухого тертя стосовно зниження рівня динамічного впливу на транспортовані вантажі. Показано, що при використанні запропонованих амортизаторів рівень динамічного впливу на вантажі може бути зменшений більш ніж у 6 разів порівняно з існуючим традиційним способом залізничних перевезень. В результаті числового аналізу динамічної поведінки транспортної системи було встановлено, що для значного зниження рівня поздовжнього транспортного впливу на вантаж їх фіксація щодо вагонів має здійснюватися в "рухомо-регульований" спосіб (на відміну від традиційної "жорсткої" фіксації).
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.035 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського