Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лабурцева Маркетингова цінова політика роздрібних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лабурцева О. Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2021. - № 3. - С. 92-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2021_3_9 Розглянуто сутність, значення та основні рішення маркетингової цінової політики. Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової цінової політики роздрібних торговельних мереж, що передбачає оцінювання загального рівня цін та інструментів їх диференціації. На основі проведеного аналізу визначено стратегічне цінове позиціонування провідних роздрібних торговельних мереж продовольчого спрямування, а також особливості цінових акцій та програм лояльності, що пропонуються споживачам.
|
|
|