Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Кочерга Розвиток психологічної компетентності вчителя$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_11 Розглянуто поняття компетентності педагога. Зазначено про важливість володіння вчителем знаннями психіки школяра. Акцентовано увагу на тому, що психологічна складова педагогічної діяльності охоплює міжособистісне оцінювання, стереотепізацію, класифікацію, порівняння, зіставлення, аналіз, рефлексію. Наведено концептуальну модель розвитку психологічної культури вчителя перших класів. Розкрито три виміри цієї моделі, яка діє за умови їх єдності: змістовно-особистісний, діяльнісний та генетично-віковий. Запропоновано глосарій особливостей розвитку дитини й організації навчального процесу за умов початкової школи. Рассмотрено понятие компетентности педагога. Отмечена значимость владения учителем знаниями психики школьника. Акцентировано внимание на том, что психологическая составляющая педагогической деятельности охватывает межличностное оценивание, стереотепизацию, классификацию, сравнение, сопоставление, анализ, рефлексию. Представлена концептуальная модель развития психологической культуры учителя первых классов. Раскрыты три измерения данной модели, которая действует при условии их единства: содержательно-личностный, деятельностный и генетически возрастной. Предложен глоссарий особенностей развития ребенка и организации учебного процесса в условиях начальной школы.The notion of competence of the teacher. Noted the importance of teacher knowledge ownership mentality schoolboy. The attention is focused on the fact that the psychological component of pedagogical activity covers interpersonal evaluation, stereotyping, classification, comparison, comparison, analysis, reflection. The conceptual model of the development of psychological culture of the teacher of the first classes. Revealed three dimensions of the model, which operates under the condition of their unity: content-personal, activity and genetically age. Proposed features a glossary of child development and organization of the educational process in terms of primary school.
|
|
|