Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Корецька Соціально-педагогічний зміст становлення і$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Корецька Л. О. 
Соціально-педагогічний зміст становлення і розвитку жіночої освіти в умовах освітньо-виховного простору Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століть [Електронний ресурс] / Л. О. Корецька // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_8
Розглянуто питання розвитку жіночої освіти за умов полікультурного освітньо-виховного простору Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Визначено роль соціальних інституцій освіти та виховання у процесі залучення жіноцтва до навчання та одержання професійної освіти та їх ролі у вирішенні низки нагальних питань за участю жінок.Рассмотрен вопрос развития женского образования в условиях поликультурного образовательно-воспитательного пространства Юга Украины второй половины ХІХ – начала ХХ вв. Определена роль социальных институций образования и воспитания в процессе приобщения женщин к получению профессионального образования и их роли в решении ряда насущных социальных вопросов, которые требовали участия женщин.Discusses the question about development of women’s education in conditions of cultural educational and educative area in the South of Ukraine of the second half XIX- the beginning XX centuries.The role of social educational and educative institutions in the process of women’s familiarization with professional education receiving and with their role of resolving the urgent and social questions, which required the women’s participation, is examined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.02 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського