Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ключник Дослідження роботи вузла поверхового$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ключник С. В. Дослідження роботи вузла поверхового сполучення балок проїзної частини залізничного моста [Електронний ресурс] / С. В. Ключник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 1. - С. 115-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_1_13 Поверхове сполучення балок проїзної частини залізничних мостів найбільш просте за конструкцією, але внаслідок конструктивних недоліків виникаютьчисленні дефекти. Мета роботи - дослідження запропонованих раніше способів підсилення вузла спирання балок проїзної частини поверхового сполучення, а також дослідження роботи запропонованого автором підсилення. Проаналізовано стан металевих мостів, експлуатованихна залізниці. Виявлено, що вирішальним елементом для визначення вантажопідйомності всього моста є балки проїзної частини. Для досягнення поставленої мети за допомогою методу скінченних елементів проведено аналіз напруженого стану вузла спирання поздовжньої балки на поперечну без підсилення та з підсиленням. Виявлено раціональні параметри запропонованого вузла підсилення. Розрахунки проведено в програмному забезпеченні "Selena". Одержано і проаналізовано деформаційно-напружений стан вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування, підібрано раціональні параметри елементів підсилення вузла спирання балок поверхового сполучення та проаналізовано деформаційно-напружений стан нового вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування на основі типових прогонових споруд "Проєкт стальконструкції". Аналіз показує, що після пропонованого підсилення максимальні напруження в горизонтальних поличках поясних кутиків поздовжніх і поперечних балок, що руйнували конструкції, зменшились на 43 - 73 %. Проведено аналіз напружено-деформованого стану металевих балок проїзної частини поверхового розташування з урахуванням спільної роботи балок із несучими фермами, атакож досліджено напружено-деформований стан запропонованого підсилення вузла спирання металевих балок з виявленням раціональних параметрів. Зазначений спосіб ремонту з підсиленням рекомендовано як найбільш раціональний для моста через річку Інгулець на 109-мукм лінії Верхівцеве - Долинська (договір N 94/2011 - Цтех-177/2011-ЦЮ від 30.09.2011). За поданими результатами було оформлено патент на корисну модель N 109806 від 12.09.2016.
|
|
|