Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Жалба Формування системи маркетингових комунікацій$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Жалба І. О. Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_13 Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень.
|
|
|