Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Дяк Педагогічний розум в умовах$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Дяк Т. 
"Педагогічний розум" в умовах постсучасності [Електронний ресурс] / Т. Дяк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_6
Досліджено проблему «педагогічного розуму» в контексті постсучасної освіти. Акцентовано увагу на необхідності формування інноваційного мислення для розуміння сутності педагогіки сьогодення. Зазначено, що перехід від національних моделей освіти та виховання до транснаціональних передбачає зміни у формах організації та технологіях. Узагальнено значення критичної саморефлексії педагогічного розуму, його саморепрезентацію в онтологічних конструктах і епістемологічних ситуаціях, а також вокативні розвідки, що сприяють кристалізації педагогічних ідей, здатних запобігати ризикам, і здійсненню гуманістичного призначення освіти. Исследована проблема «педагогического ума» в контексте постсовременного образования. Акцентировано внимание на необходимости формирования инновационного мышления для понимания сущности педагогики настоящего. Отмечено, что переход от национальных моделей образования и воспитания к транснациональным предусматривает изменения в формах организации и технологиях. Обобщено значение критической саморефлексии педагогического ума, его саморепрезентацию в онтологических конструктах и эпистемологических ситуациях, а также вокативные разведки, что способствует кристаллизации педагогических идей, способных предотвращать риски и осуществлению гуманистического назначения образования.The problem of "pedagogical mind" in the context of post modern education. Focused on the necessity of forming innovative thinking to understand the essence of the pedagogy .Noted that the transition from national models of education and training in multinational envisages changes in the forms of organization and technology. Overview of the critical self-reflection pedagogical mind, its representation in the same ontological and epistemological constructs situations , as well as intelligence vokativni promoting crystallization pedagogical ideas capable of preventing risks and contribute to the implementation of humanistic education destination .
Попередній перегляд:   Завантажити - 939.382 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського