Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Драгнєв Аналіз результатів експериментальної роботи$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Драгнєв Ю. В. Аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_4 Проведене дослідження за критеріями, показниками та рівнями професійного розвитку показало, що впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя (ПРМВ) фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору має позитивні результати. Визначення теоретико-методологічних основ розробки педагогічної системи ПРМВ фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору та одержані наукові дані надають можливість стверджувати, що саме створення авторської педагогічної системи значно впливає на професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури та забезпечує високий рівень їх професійної готовності до професійної діяльності за умов інформаційно-освітнього простору.
| 2. |
Драгнєв Ю. В. Аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_12 Проведене дослідження за критеріями, показниками та рівнями професійного розвитку показало, що впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя (ПРМВ) фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору має позитивні результати. Визначення теоретико-методологічних основ розробки педагогічної системи ПРМВ фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору та одержані наукові дані надають можливість стверджувати, що саме створення авторської педагогічної системи значно впливає на професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури та забезпечує високий рівень їх професійної готовності до професійної діяльності за умов інформаційно-освітнього простору.
|
|
|