Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Давидова Ринкова стратегія бібліотек з$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Давидова І. Ринкова стратегія бібліотек з позицій інформаційного менеджменту [Електронний ресурс] / І. Давидова // Бібліотечний вісник. - 2001. - № 5. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2001_5_5 Наведено концепцію нової управлінської дисципліни - інформаційного менеджменту, що цілком відповідає специфіці бібліотечної діяльності. Визначено його головне завдання - забезпечення професіоналізації управління інформаційними ресурсами бібліотеки. Висвітлено інформаційно-технологічні ресурси, які сприяють збільшенню комерційного потенціалу бібліотек та його якісному перетворенню: застосування у бібліотечній діяльності технологій для розвитку науки (експертно-консультаційних, аналітичних, лекційно-педагогічних технологій професіоналізації та спецпідготовки користувачів до роботи у соціоінформаційному середовищі); використання принципів підприємницького менеджменту (технологій перетворення інформації, знань, досвіду на підприємницькі проекти та додаткові прибутки); формування й активне застосування виробничих технологічних ресурсів (систем: автоматизованих та інформаційних, комп'ютерних і видавничих, зв'язку, баз і банків даних), використання об'єктів технічної інфраструктури бібліотеки (зали для конференцій). Доведено, що залучення інтенсивних чинників розвитку її комерційного потенціалу може бути пов'язане зі створенням умов для ефективного впровадження інструментарію маркетингу, для підвищення престижу бібліотек як виконавця, партнера, об'єкта інвестування тощо.
|
|
|