Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бондарєв Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бондарєв О. М. 
Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е [Електронний ресурс] / О. М. Бондарєв, О. Є. Кривчиков, Д. О. Ягода, В. С. Бондарєва, В. В. Рядковський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 120-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_13
Мета роботи - визначення чинників, які можуть сприяти появі тріщин у середніх поперечних балках рам візків причіпних вагонів, та розробка заходів із покращання показників міцності цих рам. Для досягнення поставленої мети проведено наступні роботи: обстеження технічного стану несучих конструкцій рам візків причіпних вагонів; вимірювання твердості матеріалу за Брінеллем; визначення оцінки границь витривалості матеріалу середньої поперечної балки; проведення експериментальних випробувань із визначення рівнів зусиль та напружень, які створюються у вказаних балках за умов експлуатації; розробка розрахункових моделей для теоретичного визначення рівнів напружень у середній поперечній балці; моделювання як звичайних, так і нештатних умов експлуатаційної навантаженості. На підставі аналізу одержаних результатів виявлено ситуації, за яких створюються найбільші рівні напружень; розроблено заходи з покращання показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів. На підставі експериментальних і теоретичних досліджень виконано наукове супроводження робіт щодо розробки заходів із покращання показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів. Розроблені заходи з покращання показників міцності передані спеціалістам Укрзалізниці для їх впровадження під час виконання ремонтів електропоїздів указаних серій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.387 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського