Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Боднар Діагностування тягових електродвигунів за$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Боднар Б. Є. 
Діагностування тягових електродвигунів за нерівномірністю обертання якоря [Електронний ресурс] / Б. Є. Боднар, О. Б. Очкасов, Д. В. Черняєв, Я.І. Шевченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 3. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_3_4
Запропоновано комплексний діагностичний параметр (або систему параметрів), який надає змогу визначати несправності тягового електродвигуна (ТЕД) як електромагнітного, так і механічного характеру. Останні роки у світовій практиці найбільш швидко розвиваються технології переходу на обслуговування та ремонт обладнання відповідно до його фактичного технічного стану. Основу таких технологій складає контроль обладнання і прогнозування його технічного стану з використанням методів неруйнівного контролю та безрозбірного діагностування. З умов експлуатації необхідний рівень надійності електричних машин, у тому числі й ТЕД, підтримувати дуже складно. Аналізуючи несправності рухомого складу, що виникають у процесі експлуатації, можна переконатися, що ТЕД є найменш надійними вузлами. Запропоновано діагностування ТЕД за нерівномірністю обертання якоря. Розроблено пристрій для вимірювання нерівномірності обертання якоря. Проведено експериментальне дослідження з метою визначення нерівномірності обертання вала якоря та зв'язку нерівномірності обертання якоря з пошкодженнями вузлів ТЕД. Одержано експериментальні залежності форми сигналу нерівномірності обертання якоря для двигунів з різним технічним станом. Вперше запропоновано метод діагностування ТЕД за нерівномірністю обертання вала якоря. Запропонований метод після подальшого удосконалення може бути використаний під час проведення стендових випробувань двигунів у разі їх роботи без навантаження, а також для оцінки якості проведеного ремонту. Пристрій для виявлення дефектів вузлів ТЕД як електромагнітного, так і механічного характеру без розбирання двигуна, може використовуватись під час проведення контролю складання двигуна після ремонту та у разі випробувань ТЕД без навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.58 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського